A school for leaders who want change

Learn first

KMBS latest news in real time

For the latest KMBS events and news, visit KMBS Live at the top right corner of the screen

Open kmbs live
08.05.2018
605
4min
People. Leadership and management. Culture
[EN] Ситуація у світі виглядає непросто: збільшується кількість конфліктів, зростає політична поляризація, все частіше трапляються екологічні катастрофи та корпоративні скандали. Проте жага людини до гри не зникає, вона лише трансформується й знаходить для себе нові форми. І бізнес може використати цю можливість для того, щоб створити нові продукти й налагодити комунікацію зі споживачами.

[EN] Сучасні технології відкривають безліч можливостей: доповнена реальність, віртуальні світи, штучний інтелект – все це виводить гру на новий рівень. Та головне – що гра може бути не тільки цікавою й веселою, але й корисною: вона може стати інструментом для прояву себе. У вересні 2017 року було запущено додаток World Brush. Він дозволяє користувачу створювати на своєму смартфоні або планшеті 3D-малюнки у доповненій реальності. Тобто, буквально, малювати у просторі, розфарбовувати світ навколо. Ці малюнки анонімні, а побачити їх інший користувач може, лише знаходячись на тому самому місці, де їх було створено. Скажімо, гуляючи якимось парком, у додатку ви бачите віртуальні картинки поряд з реальними речами. Незвичну інновацію запропонувала мережа Marriott Hotels для своїх клієнтів. Як відомо, чимало з нас люблять малювати на склі, вкритому конденсатом, й інколи малюнки виходять цікаві - проте недовговічні. Мережа обладнала душові кабінки у номерах спеціальними дверцятами, які зберігають те, що на них написали або намалювали, оцифровують, а потім відправляють гостю електронною поштою.  

 
Гра є частиною масової культури, можливо, у майбутньому електронний спорт навіть увійде до переліку олімпійських змагань

  А ще варто згадати Pokémon Go – гру, яку за три місяці спробувало півмільярда людей. Звичайно, її популярність згасла досить швидко, але сам факт масового використання є сигналом про те, що доповнена реальність й інші елементи сучасної гри є надзвичайно популярними. Які глибокі потреби й бажання споживачів стоять за появою цього тренду і чому він з'явився саме зараз? Напевно, йдеться про потребу людей у розвагах та соціальній взаємодії. Гра є частиною масової культури, можливо, у майбутньому електронний спорт навіть увійде до переліку олімпійських змагань. Крім того, люди сьогодні бачать себе творцями. Вже багато років ми маємо змогу проявляти себе у різні способи: від постів у соціальних мережах до збору коштів на власні проекти на краудфандингових платформах. І ця жага стала частиною нас самих – тому ми очікуємо на появу все нових можливостей для творення. Як скористатись цим трендом? Можна запитати себе: які приклади його експансії ви вже бачили? Це можуть бути нові продукти, сервіси, кампанії, бізнес-моделі. Їх можуть створювати ваші конкуренти, стартапи з інших сфер бізнесу, бізнеси на віддалених ринках, в інших країнах тощо. Також варто поміркувати, з яким новим досвідом, що вписується у цей тренд, ви самі вже стикались. Потім поміркуйте - як ви могли б використати цей тренд у своєму бізнесі? У якому вигляді: продукту, сервісу, досвіду, маркетингової кампанії, чогось ще? До яких груп клієнтів ви могли б «достукатись» таким чином? А після цього – можна переходити до генерації конкретних ідей.   За матеріалами Trendwatching.com

kmbs live
01.11.2024 at 18:30
Новий подкаст: "Організаційне здоров’я: кейс Сільпо" ...
22.10.2024 at 16:00
Новий подкаст: "Продажі: управління очікуваннями клієнта" ...
09.10.2024 at 18:00
Новий подкаст: "Інноваційні продукти: 6 питань для створення нових рішень" ...
04.10.2024 at 18:00
Новий подкаст: "Аналітика в бізнесі: типи, моделі, рішення" ...
05.09.2024 at 18:00
Новий подкаст: "Менеджмент: стилі управління" ...
19.08.2024 at 16:40
Новий подкаст: "Продажі: стратегічні зміни, кейс Balbek Bureau" ...
31.07.2024 at 14:00
Human capital: finding and developing a team ...
23.07.2024 at 12:00
Economic engineering as a driver of economic growth ...