A school for leaders who want change

Learn first

KMBS latest news in real time

For the latest KMBS events and news, visit KMBS Live at the top right corner of the screen

Open kmbs live
Home
/
Podcasts
/
Чого клієнти очікують від компаній. Кейси
number of views4447
podcast time 14 min
Чого клієнти очікують від компаній. Кейси
Service. Sales
podcast background
«Той час, у якому ми зараз є — це реальний краш-тест для цінностей компанії. Якщо раніше ставлення до клієнта можна було приховати то, наразі цього зробити не вийде».
author photo
Author of the podcast
Анастасія Владичинська
Adjunct professor
Єдина сертифікована консультантка з побудови системи сервісу в Східній Європі за методологією TheDiJulius Group (США) — світового лідера з побудови сервісу. Створює сервіс для компаній майбутнього та включає сервісне мислення. Авторка та викладачка першої в Україні Школи сервісу kmbs.
kmbs live
01.11.2024 at 18:30
Новий подкаст: "Організаційне здоров’я: кейс Сільпо" ...
22.10.2024 at 16:00
Новий подкаст: "Продажі: управління очікуваннями клієнта" ...
09.10.2024 at 18:00
Новий подкаст: "Інноваційні продукти: 6 питань для створення нових рішень" ...
04.10.2024 at 18:00
Новий подкаст: "Аналітика в бізнесі: типи, моделі, рішення" ...
05.09.2024 at 18:00
Новий подкаст: "Менеджмент: стилі управління" ...
19.08.2024 at 16:40
Новий подкаст: "Продажі: стратегічні зміни, кейс Balbek Bureau" ...
31.07.2024 at 14:00
Human capital: finding and developing a team ...
23.07.2024 at 12:00
Economic engineering as a driver of economic growth ...