Будемо розбиратися як будувати операційну стратегію компанії, обирати формати, працювати зі споживачами та головне - який має бути операційний двигун в мережі для забезпечення максимального виторгу з 1м2 площі. Програма з фокусом на повне розуміння роботи ритейлера в новому mindset: від стратегії вибору формату до управління товаром на полиці.
Що закладати як основу стійкої бізнес-моделі компанії на роки? Які принципи побудови операційної системи в логіці pull? Розглянемо як системно розв’язувати такі хронічні проблеми роздрібних мереж, як незадовільна оборотность товарного запасу, падіння продажів, трафіку та середнього чеку, наявність списань та повернень, а також – ненадійність наявності і низький рівень сервісу постачальників.
Головна мета програми – глибоко розібратись в тому, як надійність наявності та свіжий товар впливають на трафік та середній чек. Які саме процеси в управлінні товарним потоком та асортиментом необхідно вибудовувати, аби компанії не були вимушені робити переміщення між магазинами та позбавлятись від надмірних запасів через цінові акції? Як зрозуміти достатність вибору у категорії та не переборщити з цим? Які є механізми для балансу в категорії: сигнали недостатності вибору або перенасичення.
Це навчання буде цінним командам роздрібних мереж, які продають товари з довгим життєвим циклом або низькою частотою споживання: одяг, взуття, ювелірні вироби, текстильні вироби, цифрова та побутова техніка, електроніка тощо. А також — усім постачальникам: дистриб'юторам та виробникам, для яких роздрібні мережі є клієнтами і є потреба зрозуміти логіку, очікування від постачальників та напрямки операційної перебудови, яка вплине на ваші компанії.
Впродовж 30 днів після участі в Програмі ви можете на конкурсній основі подати заявку на фаховий аналіз вашої мережі. Проводиться вибірково та безкоштовно фахівцями Apple Consulting®. По результатах аналізу Apple Consulting® проведе з вами та вашою командою зустріч і презентує результати аналізу з пакетом глибоких рекомендацій.