Дізнайся першим
Останні події та новини з життя KMBS дізнавайтеся у розділі KMBS Live що знаходиться у верхньому правому куті екрану
Відкрити kmbs liveЩоб вижити у кризовій ситуації, власники бізнесів вдаються до непопулярних рішень — зменшують витрати, скорочують працівників чи змінюють їхні умови праці. Водночас забуваючи, що будь-яка криза є випробуванням для репутації бізнесу.
Під час вебінару ви дізнаєтесь:
— як комунікувати у кризових ситуаціях, зокрема, про непопулярні рішення;
— чому стиль ведення бізнесу до кризи впливає на поведінку стейкхолдерів під час кризи;
— за яких умов працівники та контрагенти підтримають зміни в компанії;
— як зменшити репутаційні втрати під час кризи.
Марина Стародубська — ад’юнкт-професор kmbs з 2010 року: управління репутацією, внутрішні комунікації, кризові комунікації, крос-культурні комунікації. Керуючий партнер консалтингової компанії TLFRD з 2006 року. Географія клієнтів: США, континентальна Європа, Великобританія, Центральна Європа, Центральна Азія, Кавказ, Скандинавія, Китай, Корея, Туреччина, Східна Азія. Проводила навчання для топменеджерів і фахівців Huawei, SoftServe, Bayer, Kernel, Mondelez International, European Investment Bank, Nova Poshta, DTEK, Deloitte, Astarta, Danfoss, Contour Global, Naftogaz Ukraine та ін.
Час: 02.04 | 18:00
Вартість: Безкоштовно
Реєстрація: https://forms.gle/oTAFNnKPGjPhFYaz8