Школа для лідерів,
які прагнуть змін

Дізнайся першим

Останні новини KMBS в реальному часі

Останні події та новини з життя KMBS дізнавайтеся у розділі KMBS Live що знаходиться у верхньому правому куті екрану

Відкрити kmbs live
Головна
/
Програми
/
Програми управлінського розвитку
/
Стратегія
/
Новий бізнес: від діагностики до стабільних продажів
дати стартів програм
4/
Формат
2 модулі по 2 дні
10:00 - 18:00
вартість
20 000 грн. Для команд з 3х учасників - 50 000 грн
Новий бізнес: від діагностики до стабільних продажів
Перевірка ідеї, дослідження клієнта, дизайн бізнес-моделі, масштабування. Дорожня карта підприємця
Аудиторія програми - власники бізнесу; підприємці, управлінці, які:
Вже “на маршруті” - почали бізнес, але щось іде не так. Є продажі, немає зростання
Знаходяться “перед стартом”. Планують почати нову справу. Рішення майже прийнято
“Інноватори”. Запускають новий продукт або напрямок в рамках наявного бізнесу або корпорації
Цінність, яку здобувають учасники:
Цілісне розуміння процесу перетворення ідей в системний бізнес
Вироблення персонального roadmap ключових етапів створення бізнесу: що потрібно обов’язково врахувати на початку? Чого варто очікувати на шляху?
Можливість побачити та уникнути найпоширеніших помилок при створенні бізнесу
Методологія розуміння клієнта та його потреб. Перевірка своїх гіпотез стосовно клієнта та пропозиції цінності для нього
Розуміння принципів та підходів до розподілу ролей в команді
Набір ключових показників (dashboard), дозволяють в реальному часу бачити прогрес проекту
Розуміння нових можливостей, які дає підприємництво для корпорацій та компаній, які давно на ринку
Практична складова. 40% програми складають вправи та групова робота, які сфокусовані на вдосконалення презентації про свій бізнес, вироблення персональних критеріїв успіху та мінімальних критеріїв успіху проекту
Структура програми
Модуль 1
День 1

  • Roadmap: Сім етапів від ідеї до системного бізнесу - ключовий інструмент в роботі на першому модулі:

1. Хто я і куди рухаюся? Мотиви заснування бізнесу

2. Вибір клієнта 

3. Як ми задовольняємо потребу клієнта 

4. Метрики для оцінки продажів

5. Зростання бізнесу - як його оцінити

6. Побудова системи і процесів

7. Управління системою

  • Різниця між стартом нового бізнесу і управлінням наявним
  • Особливості команди на старті
  • Як знайти свого клієнта і створити для нього справжню цінність?
  • Де шукати відповіді в умовах невизначеності?

Модуль 1
День 2

  • Пропозиція цінності бізнесу. Методологія Job to be done
  • Інструменти та план перевірки гіпотез. Як перевіряти ідеї без грошей?
  • Створення MVP (Minimum Viable Product) та прототипу
  • Перевірка готовності до запуску бізнесу

Практичне завдання: перевірка ідеї для бізнесу

  • Вибір моделі партнерства в бізнесі. Основні пастки розподілу ролей в партнерствах
  • Прийняття інвестиційних рішень та залучення грошей
  • Основи фінансової моделі бізнесу
  • Методи проведення інтерв’ю з клієнтом. Правила інтерв’ю, типові помилки. Скрипт інтерв’ю для виявлення потреби

 

Домашнє завдання до Модулю 2: 

  • провести інтерв’ю з потенційними клієнтами - перевірка гіпотез щодо клієнта,
  • підготувати базові розрахунки фінансової моделі.

Модуль 2
День 3

Другий модуль починається з презентацій домашніх завдань учасників, за бажанням, і отримання зворотного зв’язку від викладача та колег. Обговорюємо що вдалося, що ні? Які були складнощі, що дізналися та зрозуміли? Які питання виникли? Далі - створення бізнес-моделі. 

 

  • Бізнес-модель: складові і види. Напрацювання навички роботи з Business Model Canvas
  • Прототипування як метод роботи з ідеями
  • Розробка Business Model Canvas в групах

 

Домашнє завдання: Створення Business Model Canvas власного бізнесу

Модуль 2
День 4

  • Аналіз та оцінка власної бізнес-моделі
  • Value Proposition Canvas. Розробка пропозиції цінності та підготовка пітчу
  • Інструменти та план перевірки гіпотез
  • Побудова dashboard основних показників, які відображають прогрес проекту
  • Пітчинг та зворотній зв'язок від викладача та групи
  • План наступних дій

Практичне завдання: подальші кроки на найближчі 30 днів та зворотний зв’язок викладача

Викладачі
Сергій Ноздрачов детальніше
Adjunct professor
Що потрібно для вступу?
1.
Аплікаційна форма
Заповнити аплікаційну форму на сайті
2.
Спілкування
Поспілкуватися з менеджером програми
3.
Представити ідею вашого бізнесу
Написати есей про ідею вашого бізнесу або записати коротке аудіо/відео на 1хв
вартість
20 000 грн. Для команд з 3х учасників - 50 000 грн
Зареєструватись
За додатковою інформацією щодо програми звертайтесь
Марина Земськова
Менеджерка програм управлінського розвитку
Зателефонувати:
Написати:
kmbs live
02.04.2024 в 12:28
Стартує набір на стипендійну програму kmbs! ...
20.02.2024 в 10:37
Новий подкаст Radio kmbs з нашою adjunct professor Оксаною Щегельською ...
13.02.2024 в 12:40
Набір на MBA триває! Старт 23 травня ...
13.02.2024 в 12:29
PMBA-25 group visited the exhibition of works by Hanna Sobachko-Shostak, "Eyes of Flowers" ...
13.02.2024 в 12:20
Новий подкаст Radio kmbs "Як малим та середнім бізнесам переходити в корпоративне управління?" ...
25.11.2023 в 16:30
«Ви маєте детально продумати історію свого бренду і розповісти її. Все, що ви не розкажете, додумают ...
24.11.2023 в 16:37
Від бізнесів, які працюють з кроскультурними командами або виходять на світові ринки, ми часто чуємо ...
24.11.2023 в 12:25
Як довелося переформатувати бізнес, аби він вижив, та чи вийшло зробити з лимона лимонад – розповіда ...