Це програма про побудову вічного двигуна, який постійно досліджує задачі та поведінку споживачів і пропонує створення цінності у відповідь.
Неможливо створити продукт, який буде актуальним назавжди. Бо цінність мігрує і те, що вчора було прибутковим бізнесом, сьогодні може бути збитковим.
Щоб завжди залишатися актуальним для споживача, потрібно налагодити відповідний процес. Навчитись працювати зі структурою споживацької цінності, постійним дослідженням поведінки споживачів, командою, проєктувати цінність і, головне — втілювати її в нових чи удосконалених продуктах, брендах, споживацькому досвіді.
Це програма advanced рівня для тих, хто хоче навчитись глибоко досліджувати пріоритетні цілі споживачів та ситуації використання продуктів, вміти за потреби швидко і точно оновлювати ціннісну пропозицію і, грунтуючись на ній, створювати продукти і будувати бренди.