Школа для лідерів,
які прагнуть змін

Дізнайся першим

Останні новини KMBS в реальному часі

Останні події та новини з життя KMBS дізнавайтеся у розділі KMBS Live що знаходиться у верхньому правому куті екрану

Відкрити kmbs live
дати стартів програм
27/10/2023
формат
2 модулі по 2 дні
10:00 - 18:00
вартість
36 000 грн
Customer value design
Програма про побудову процесу створення та постійного вдосконалення цінності на основі дослідження поведінки споживачів.
Для засновників та управлінців c-level, які
мають бачення нових продуктів і сервісів у компанії, хочуть розібратись, як швидко і грамотно перевіряти ідеї, ставити гіпотези й обирати те, що насправді потрібно споживачу
відчувають, що в майбутньому їх пропозиція цінності може втратити актуальність і вирішують: створювати нову чи адаптувати стару
хочуть розібратись, як побудувати в компанії процес, який допомагає щодня краще розуміти поведінку споживачів і втілювати цінність в нових чи удосконалених продуктах, брендах, споживацькому досвіді
Структура програми
Філософія програми

Це програма про побудову вічного двигуна, який постійно досліджує задачі та поведінку споживачів і пропонує створення цінності у відповідь. 

Неможливо створити продукт, який буде актуальним завжди. Бо цінність мігрує і те, що вчора було прибутковим бізнесом, сьогодні може бути збитковим.

Щоб завжди залишатися актуальним для споживача, потрібно налагодити відповідний процес. Навчитись працювати зі структурою споживацької цінності, постійним дослідженням поведінки споживачів, командою, проєктувати цінність і, головне — втілювати її в нових чи удосконалених продуктах, брендах, споживацькому досвіді.

Це програма advanced рівня для тих, хто хоче навчитись глибоко досліджувати пріоритетні цілі споживачів і ситуації використання продуктів, уміти за потреби швидко й точно оновлювати ціннісну пропозицію і, ґрунтуючись на ній, створювати продукти та будувати бренди.

 

27-28 жовтня
Модуль 1
10:00 - 18:00
Налаштування системи націлювання на споживацьку цінність

  • Горизонти зростання бізнесу: оновлення пропозиції цінності чи створення нової?
  • Що таке цінність, яка її структура? 
  • Цінність створюється не на заводі, а в голові у клієнта. Що нам треба знати про споживачів, щоб сформувати ціннісну пропозицію?
  • Як зазирнути в думки та мрії споживачів, як ставити гіпотези, перевіряти їх, бачити патерни у відповідях клієнтів і перетворювати результати дослідження на основу для пропозиції цінності?
  • Як налаштувати систему вловлення слабких сигналів, необхідну для проєктування ціннісної пропозиції?
  • Створення, оновлення та ревізія ціннісної пропозиції.

 

 

24-25 листопада
Модуль 2
10:00 - 18:00
Створення, оновлення та ревізія продуктової/бренд/СХ-стратегії, спираючись на розуміння споживацької цінності. Зворотний зв’язок на домашні завдання.

  • Продуктова стратегія побудована навколо роботи клієнта. Фреймворк продуктової стратегіі DMH.
  • Почніть з кінця: підхід до створення нових продуктів заснований на поведінковій науці. 
  • Який досвід у придбанні та використанні продукту ми повинні створити, аби ідеально втілити споживацьку цінність? Проєктування клієнтського досвіду, що створює максимальну цінність. 
  • Як знайти таку сутність (essence) вашого бренду, що буде ідеально відповідати цілям (purpose) ваших клієнтів? Побудова purpose-driven brands.

Викладачі
Михайло Траверсе детальніше
Visiting professor
Олена Мальцева детальніше
Professor
Ігор Блистів детальніше
Visiting professor
Що потрібно для вступу?
1.
Аплікаційна форма
заповнити аплікаційну форму на сайті
2.
Співбесіда
поспілкуватися з менеджеркою програми про внутрішній запит та очікування від навчання; також ви можете просто поставити питання про усі деталі навчання: від контенту до організаційних моментів, проконсультуватись чи підходить вам особисто ця програма; контактні дані - нижче
вартість
36 000 грн
Зареєструватись
За додатковою інформацією щодо програми звертайтесь
Інна Хрущ
Менеджерка програм управлінського розвитку
Зателефонувати:
Написати:
Рекомендовані подкасти та статті
kmbs live
02.10.2023 в 19:02
Недавні події в банківському секторі показали вразливість глобальної фінансової системи до шоків, по ...
02.10.2023 в 16:14
Між поставленими бізнес-цілями, KPIs в маркетингу, обраними каналами комунікації і діджитал інструме ...
02.10.2023 в 15:14
«Коли наш дитячий садок нарешті відкриється, ми будемо брати у свій простір не дитину, а сім’ю. Адже ...
29.09.2023 в 19:42
З нагоди 140-річчя Петра Болбочана Києво-Могилянська бізнес-школа запрошує всіх, кому цікава ця пост ...
29.09.2023 в 16:34
Програма “Бізнес-аналітика” буде цінною фінансовим директорам, які прагнуть розбудувати та вдосконал ...
28.09.2023 в 15:52
В рамках провадження програми PISA, ОЕСР має багаторічний досвід розробки та впровадження глобальних ...
27.09.2023 в 12:41
Повне інтерв'ю Олени Жильцови з Денисом Татаркіним співзасновником та генеральним директором TOP Cli ...
27.09.2023 в 11:37
Відкрита розмова з Генрі Маршем та деканом kmbs Олександром Савруком. ...