Дізнайся першим

Останні новини KMBS в реальному часі

Останні події та новини з життя KMBS дызнавайтеся у розділі KMBS Live що знаходиться у верхньому правому куті екрану

Відкрити KMBS LIVE
Головна
/
Програми
/
Програми управлінського розвитку
/
Сервіс
/
Сервісна стратегія компанії для власників
дати стартів програм
27/4/2020
тривалість
2 Дні
10:00 - 18:00
вартість
10000 грн
Сервісна стратегія компанії для власників
Cервіс — це про рішення, які не завжди доведеш грошима, але це точно впливає на якість стосунків з клієнтами, які залишаються з компанією, купують і рекомендують її
Про програму
Структура програми
викладачі
Аудиторія програми - власники компаній, які:
Готові піклуватись про Клієнта і хочуть знати, як це правильно і системно зробити
Хочуть зрозуміти як розмовляти про сервіс з фінансовим, маркетинговим та HR-директорами своєї компанії
Цінність, яку здобувають учасники:
Розуміння, що таке «сервіс» та як власник може впливати на рівень сервісу у компанії
Розуміння цілісної системи сервісу в компанії та процесу її побудови
Отримання критерію прийняття рішень – щоденних і кризових – щодо співробітників і клієнтів
Пропрацювання рішень, які показують, що отримують правдиво сервісні компанії в корпоративній культурі, маркетингу, продажах, фінансах і бізнес-процесах
День 1
Навіщо сервіс і що він дає бізнесу. Як власник впливає на сервіс. Бізнес під мікроскопом клієнта.
27 квітня

  • Навіщо сервіс? І що він дає бізнесу? Де ви хочете бачити свою компанію: в сервісній кризі чи в сервісній революції? Як власник впливає на сервіс як на цінність Компанії? Бізнес під мікроскопом Клієнта. Нова економіка: чи готові ми бути в бізнесі сприйняття Клієнта? 
  • Що отримують правдиво сервісні компанії в корпоративній культурі, маркетингу, продажах, фінансах і бізнес-процесах? Чи можуть сервісні компанії здійснити революцію у своїй сфері? 
  • Сервіс vs P&L. Рішення, які не завжди доведеш грошима. Нелінійні наслідки від сервісних рішень, які впливають на стосунки з клієнтами. 
  • Як донести до команди ідею Сервісу? Практичне завдання: спільна робота над Сервіс-баченням. Один день із життя Клієнта.

День 2
Сервісна культура компанії. З кого починається сервіс. Як підібрати людей із сервісом в ДНК.
28 квітня

  • Хто відповідальний за те, щоб працівники були сервісними? З кого починається сервіс? 
  • Шлях до того, щоб стати сервісною компанією. Система сервісу в компанії. Як донести до ТОП-команди ідею Сервісу? Скільки і чого саме коштує розвиток або вигорання працівників? 
  • Сервісна культура компанії: як підбирати, наймати і утримувати тільки людей з сервісом в ДНК. Інвертована структура організації. Хто в компанії основний Клієнт? Процедури компанії чи персональні рішення для Клієнта? 
  • Цикл досвіду Клієнта в компанії: які етапи проходить Клієнт в співробітництві з компанією? Як би ми хотіли вибудувати цей процес? 
  • Нуль ризику: скільки реально коштує втрата одного клієнта і які рішення може отримати співробітник фронт-офісу, щоб цього уникнути.

Анастасія Владичинська Детальніше
Adjunct professor
Що потрібно для вступу?
1.
Аплікаційна форма
Заповнити аплікаційну форму на сайті
2.
Спілкування
Поспілкуватися з менеджером програми
вартість
10000 грн
Зареєструватись
За додатковою інформацією щодо програми звертайтесь
Анна Долінська
Менеджерка програм управлінського розвитку
Зателефонувати:
Написати:
kmbs live
07.11.2019 в 15:17
kmbs ALUMNI stories: як змінюється бізнес Freshline та його власник
«Наша місія — вивільняти час людей. Цінність, яку ми їм надаємо, — це час, що можна інвестувати у що ...
05.11.2019 в 18:22
Щиро радіємо, коли учасники MBA-програм долучаються до діяльності kmbs після закінчення навчання. O ...
30.10.2019 в 18:47
Команда kmbs дбає про особливу атмосферу навчання, її відчуває кожен управлінець, який долучається д ...
30.10.2019 в 11:47
Програма kmbs "Партнерство в бізнесі"
— З чого складається успішне партнерство? — Що для кожного з нас є справедливим? Як ми оцінюємо вкла ...