Дізнайся першим

Останні новини KMBS в реальному часі

Останні події та новини з життя KMBS дызнавайтеся у розділі KMBS Live що знаходиться у верхньому правому куті екрану

Відкрити KMBS LIVE
Головна
/
Програми
/
Програми управлінського розвитку
/
Продажі
/
Стратегія виходу на глобальні ринки
дати стартів програм
16/12/2019
тривалість
3 дні
10:00 - 18:00
вартість
13200 грн
Стратегія виходу на глобальні ринки
Побудова стратегії виходу на зовнішні ринки: що для цього потрібно, як зменшити ризики та працювати з високою доданою цінністю для клієнта?
Про програму
Структура програми
викладачі
Аудиторія - власники, перші особи та керівники експортного напрямку, які
Хочуть покроково спланувати процес виходу на ринки інших країн
Прагнуть перейти від разових поставок до системної роботи з експортом
Шукають нових клієнтів, партнерів та канали продажу за кордоном
Що учасники здобувають під час програми?
Дорожню карту експортної стратегії для свого бізнесу.
Набір критеріїв для вибору країни експорту та обов’язкових інструментів з виходу на зовнішні ринки.
Діагностику спроможностей власної компанії для роботи на обраному ринку.
Нестандартні канали продажу, пошуку клієнтів та партнерів за кордоном, про які часто забувають.
Розуміння як побудувати крос-культурний діалог з іноземними партнерами та яка команда для цього потрібна.
Інструменти тестування бізнес-моделі, підходи до перепровірки та оновлення стратегії.
День 1
Дорожня карта експортера.
16 грудня

  • Дорожня карта екcпортера. 
  • Готовність компанії до експорту. Самодіагностика.
  • Чекліст готовності: менеджмент, продажі, маркетинг, продукт, постачальники,  інтелектуальна власність, таблиця самооцінки своїх ресурсів.
  • Дослідження ринків: джерела інформації, варіанти підходів.
  • Як можна перевіряти дані з відкритих джерел?
  • Практичне завдання в групах - пошук інформації в трейдмап та інших відкритих джерелах, заповнення таблиці з критеріями для компанії.

День 2
Пошук product / market fit. як знайти свого міжнародного клієнта. крос-культурна комунікація
17 грудня

  • Вибір географії: глибинні критерії для відбору фокусних країн (PESTEL), дворівнева фільтрація, джерела інформації для аналізу.
  • Вибір партнера: ключові гравці обраного ринку, пріоритизація гравців.
  • Визначення supply chain на ринку від імпортера, до кінцевого споживача.
  • Consumer decision journey: на якому етапі і де шукати стейкхолдерів?
  • Аналіз конкурентів: канали продажу, перегляд аналітики,вибір варіантів виходу і партнерів. (практична вправа).
  • Крос-культурні комунікації. Практична робота.

День 3
Стратегії виходу на новий ринок. практичні кроки
18 грудня

  • Методологія Job to be done. Задачі, болі та бажання клієнта.
  • Основні клієнтські ролі в В2В. Вибір клієнтів та ключових партнерів на новому ринку. 
  • Побудова нової бізнес моделі: логіка створення бізнесу на новому ринку від пошуку ідеї до реалізації.
  • 7 кроків до системного бізнесу.
  • Бізнес - показники ( метрики) на кожному етапі.
  • Методи формулювання та перевірки гіпотез.
  • Підсумки: власна дорожня карта експорту.

Марина Стародубська Детальніше
Adjunct professor
Сергій Ноздрачов Детальніше
Adjunct professor
Дмитро Швець Детальніше
Adjunct professor
Що потрібно для вступу?
1.
Аплікаційна форма
Заповнити аплікаційну форму на сайті
2.
Спілкування
Поспілкуватися з менеджером програми
вартість
13200 грн
Зареєструватись
За додатковою інформацією щодо програми звертайтесь
Марина Земськова
Менеджерка програм управлінського розвитку
Зателефонувати:
Написати:
kmbs live
07.11.2019 в 15:17
kmbs ALUMNI stories: як змінюється бізнес Freshline та його власник
«Наша місія — вивільняти час людей. Цінність, яку ми їм надаємо, — це час, що можна інвестувати у що ...
05.11.2019 в 18:22
Щиро радіємо, коли учасники MBA-програм долучаються до діяльності kmbs після закінчення навчання. O ...
30.10.2019 в 18:47
Команда kmbs дбає про особливу атмосферу навчання, її відчуває кожен управлінець, який долучається д ...
30.10.2019 в 11:47
Програма kmbs "Партнерство в бізнесі"
— З чого складається успішне партнерство? — Що для кожного з нас є справедливим? Як ми оцінюємо вкла ...