Школа для лідерів,
які прагнуть змін

Дізнайся першим

Останні новини KMBS в реальному часі

Останні події та новини з життя KMBS дізнавайтеся у розділі KMBS Live що знаходиться у верхньому правому куті екрану

Відкрити kmbs live
Головна
/
Програми
/
Програми управлінського розвитку
/
Продажі
/
Стратегія виходу на глобальні ринки
дати стартів програм
25/5/2020
тривалість
4 дні
10:00 - 18:00
вартість
20000 грн
Стратегія виходу на глобальні ринки
Побудова стратегії виходу на зовнішні ринки: що для цього потрібно, як зменшити ризики та працювати з високою доданою цінністю для клієнта?
Аудиторія - власники, перші особи та керівники експортного напрямку, які
Хочуть покроково спланувати процес виходу на ринки інших країн
Прагнуть перейти від разових поставок до системної роботи з експортом
Шукають нових клієнтів, партнерів та канали продажу за кордоном
Що учасники здобувають під час програми?
Дорожню карту експортної стратегії для свого бізнесу.
Набір критеріїв для вибору країни експорту та обов’язкових інструментів з виходу на зовнішні ринки.
Діагностику спроможностей власної компанії для роботи на обраному ринку.
Нестандартні канали продажу, пошуку клієнтів та партнерів за кордоном, про які часто забувають.
Розуміння як побудувати крос-культурний діалог з іноземними партнерами та яка команда для цього потрібна.
Інструменти тестування бізнес-моделі, підходи до перепровірки та оновлення стратегії.
Структура програми
День 1
Дорожня карта експортера.
25 травня

  • Дорожня карта екcпортера. 
  • Готовність компанії до експорту. Самодіагностика.
  • Чекліст готовності: менеджмент, продажі, маркетинг, продукт, постачальники,  інтелектуальна власність, таблиця самооцінки своїх ресурсів.
  • Дослідження ринків: джерела інформації, варіанти підходів.
  • Як можна перевіряти дані з відкритих джерел?
  • Практичне завдання в групах - пошук інформації в трейдмап та інших відкритих джерелах, заповнення таблиці з критеріями для компанії.

День 2
Пошук product / market fit. як знайти свого міжнародного клієнта. крос-культурна комунікація
26 травня

  • Вибір географії: глибинні критерії для відбору фокусних країн (PESTEL), дворівнева фільтрація, джерела інформації для аналізу.
  • Вибір партнера: ключові гравці обраного ринку, пріоритизація гравців.
  • Визначення supply chain на ринку від імпортера, до кінцевого споживача.
  • Consumer decision journey: на якому етапі і де шукати стейкхолдерів?
  • Аналіз конкурентів: канали продажу, перегляд аналітики,вибір варіантів виходу і партнерів. (практична вправа).
  • Крос-культурні комунікації. Практична робота.

День 3
Стратегії виходу на новий ринок. практичні кроки
27 травня

  • Методологія Job to be done. Задачі, болі та бажання клієнта.
  • Основні клієнтські ролі в В2В. Вибір клієнтів та ключових партнерів на новому ринку. 
  • 7 кроків до системного бізнесу.
  • Бізнес - показники ( метрики) на кожному етапі.

День 4
Стратегії виходу на новий ринок. практичні кроки
28 травня

  • Побудова нової бізнес моделі: логіка створення бізнесу на новому ринку від пошуку ідеї до реалізації.
  • Методи формулювання та перевірки гіпотез.
  • Підсумки: власна дорожня карта експорту.

Викладачі
Марина Стародубська детальніше
Adjunct professor
Сергій Ноздрачов детальніше
Adjunct professor
Дмитро Швець детальніше
Adjunct professor
Що потрібно для вступу?
1.
Аплікаційна форма
Заповнити аплікаційну форму на сайті
2.
Спілкування
Поспілкуватися з менеджером програми
вартість
20000 грн
Зареєструватись
За додатковою інформацією щодо програми звертайтесь
Марина Земськова
Менеджерка програм управлінського розвитку
Зателефонувати:
Написати:
kmbs live