Школа для лідерів,
які прагнуть змін

Дізнайся першим

Останні новини KMBS в реальному часі

Останні події та новини з життя KMBS дізнавайтеся у розділі KMBS Live що знаходиться у верхньому правому куті екрану

Відкрити kmbs live
дати стартів програм
20/10/2025
Формат
2 модулі по 2 дні
10:00-18:00 [онлайн]
вартість
40 000 грн
Бренд роботодавця як актив
Культура – визначальний чинник вибору компанії працівником. Системна робота з брендом роботодавця.
Аудиторія програми – директори Human Capital, HR-менеджери, маркетологи, фахівці з внутрішніх комунікацій і ролі, які опікуються розвитком бренду роботодавця з бізнесу, державного та неприбуткового секторів та прагнуть:
будувати бренд роботодавця як актив і системно управляти очікуваннями співробітників до компанії
залучати талановитих співробітників, яким у першу чергу резонує культура вашої компанії
розібратись, яку цінність ви створюєте на ринку праці і чому люди обиратимуть довгострокову співпрацю саме з вами
працювати з брендом роботодавця в умовах підвищеної складності: швидке зростання, вихід на нові ринки, розвиток нових послуг, кризи й непопулярні заходи
На виході учасники отримають:
розуміння ключових трендів на ринку праці та їхнього формуючого впливу на залучення талантів на ґрунті українських і глобальних досліджень
прикладні інструменти системної побудови бренду роботодавця, логіку й архітектуру employer value proposition і особливості роботи з performance climate
глибокий розбір складних кейсів: кризова робота з негативним EVP, створення з нуля й істотна зміна EVP
матеріали, що слугуватимуть методичним посібником після завершення програми
Структура програми
жовтень 2025
Модуль 1: 20-21 жовтня
10:00 - 18:00
День 1

 

  • Формуючі тренди на сучасному ринку праці: "гібридний" формат залишається; професійна ізольованість та вигорання зростають, а залученість падає; підхід bring your whole self to work продукує конфлікти в командах; культура закріплюється як визначальний чинник вибору компанії працівником.
  • Вплив організаційної культури на сприйняття бренду роботодавця і продуктивність роботи.
  • Особливості EVP за межами України - найм, утримання, управління людьми в інших національних культурах.
  • Що таке employer value proposition (EVP): структура, складові, особливості "каскадування" від загальнокорпоративного рівня до окремих кластерів професій.
  • Розгляд кейсу істотної зміни EVP на основі практики системної компанії.
  • Особливості EVP у різних організаційних культурах в бізнесі, державному і неприбутковому секторах (система Шварца — Basic Values Theory, Theory of Universals In Values).


 

День 2

 

  • Необхідна інфраструктура в компанії для розвитку EVP: цінності та визначений тип культури; компетенції / performance-based менеджмент; регулярне вимірювання залученості та eNPS, інші.
  • Психологічний контракт і залученість працівників: три види залученості та коректна робота з очікуваннями, які потенційні причини низької залученості.
  • Види організаційних культур, і яки складові EVP (не)важливі - залежно від культури.
  • Специфіка застосування гігієнічних факторів і мотиваторів у стимулюванні performance: що таке intrinsic та extrinsic мотивація і чому лишень фінансові чинники не створюють сильної або довгострокової мотивації.
  • Організаційна культура і зміни - як провадити зміни, що йдуть у розріз з культурою організації; як працювати з культурою, щоб люди конструктивніше сприймали зміни.
  • Кейс для роботи в групах: формування EVP за заданим шаблоном архітектури EVP — на основі кейсу реальної компанії.


 

5-6 листопада
Модуль 2: 5-6 листопада
10:00 - 18:00
День 1

 

  • Менталітетні особливості українців, що впливають на очікування від роботодавців і сприйняття EVP (цінності, суспільні норми, усталені переконання).
  • Performance climate в командах: роль керівника та підлеглих у різних типах лідерства; профілактика та мінімізація "токсичності", характерні риси "токсичних" та ефективних керівників.
  • Ключові впливи на репутацію роботодавця — зовнішні та внутрішні; роль сприйняття справедливості (процедурної, інтеракційної, дистрибутивної) на бажання працівників залишатись в компанії.
  • Рівні розвитку HR-функції і як вони визначають запит на різні складові EVP.
  • Ідентифікація і розвиток високопотенційних (НіРо) працівників у будь-якій організації інструменти, виклики.
  • Запрошений спікер із кейсом кризової роботи з негативним EVP.
  • Грамотна робота з EVP у зовнішній царині — синхронізація зусиль EVP та PR і місце бренду роботодавця в репутаційному профілі організації (і що таке "репутаційний профіль").

 

 

День 2

  • "Точки контролю" у процесах організації для перевірки чи працює сформоване EVP і чому.
  • Грамотна робота з EVP у зовнішній царині — синхронізація зусиль EVP та PR і місце бренду роботодавця в репутаційному профілі організації (і що таке "репутаційний профіль").
  • Вплив ризиків, пов'язаних зі сприйняттям роботодавця на діяльність і результативність організації + що робити з такими ризиками.
  • Специфіка сприйняття EVP кандидатами й працівниками з різних культур (системи Hofstede, Gelfand, Hall): ставлення до продуктивності, часу, керівництва, командної роботи, ін.
  • Кризові комунікації у випадку проблем з EVP: ключові ризики, залученість керівництва, troubleshooting.
  • Трансакційний аналіз відносин у командах: психологічні позиції (дорослі / дитячі / зрілі) працівників та керівника і робота з ними. Розв'язання внутрішньо- та міжкомандних конфліктів.
  • Складова соціальної відповідальності в структурі EVР організації - як ми формуємо соціальні повідомлення про нас і нашу діяльність.
  • Кейс для роботи в групах: вимушена модифікація EVP у зв'язку зі складнощами на ринку / проблемами в компанії / зміні бізнес-моделі.

 

Викладачі
Марина Стародубська детальніше
Adjunct professor
Маргаріта Поступаєва детальніше
Наталія Теряхіна детальніше
Що потрібно для вступу?
1.
Аплікаційна форма
заповнити аплікаційну форму на сайті
2.
Спілкування
поспілкуватися з менеджеркою програми
вартість
40 000 грн
Зареєструватись
За додатковою інформацією щодо програми звертайтесь
Ольга Шевель
Менеджерка програм управлінського розвитку
Зателефонувати:
Написати:
Рекомендовані подкасти та статті
kmbs live
12.06.2025 в 16:20
Новий подкаст: "Human Capital стратегія: розвиток команди. Кейс АНЦ" ...
10.04.2025 в 17:30
Новий подкаст: "Пошук інакшості та унікальності в бізнесі: Gunia Project" ...
06.03.2025 в 16:30
Новий подкаст: "Аврора: побудова екосистеми партнерств" ...
20.02.2025 в 18:00
Нове відео: "Одеса: шлях до UNESCO. Як місто підприємців породжує сенси. Епізод 2" ...
13.02.2025 в 18:00
Нове відео: "Одеса: шлях до UNESCO. Як місто підприємців породжує сенси. Епізод 1" ...
07.02.2025 в 15:00
Новий подкаст: "Розвиток команди через сильні сторони: метод Gallup" ...
23.01.2025 в 17:00
Новий подкаст: "Добробут команди: кейс “Біосфери”" ...
22.12.2024 в 16:30
Новий подкаст "Архітектори Систем: Роман Грищук" ...