Школа для лідерів,
які прагнуть змін

Дізнайся першим

Останні новини KMBS в реальному часі

Останні події та новини з життя KMBS дізнавайтеся у розділі KMBS Live що знаходиться у верхньому правому куті екрану

Відкрити kmbs live
Головна
/
Програми
/
Програми управлінського розвитку
/
Переговори та медіація
/
Організаційна медіація та розвиток компетенцій співробітництва для менеджерів
дати стартів програм
27/1/2020
формат
3 Дні
10:00 - 18:00
вартість
10700 (без ПДВ) грн
Організаційна медіація та розвиток компетенцій співробітництва для менеджерів
Програма в рамках напрямку "People Management" (Управління людьми) про управління відносинами й конфліктами в організації
Аудиторі я програми : управлінці ,які прагнуть :
Навчитися приймати управлінські рішення, поєднуючи інтереси організації і тих менеджерів, які будуть впроваджувати ці рішення в організації
Дізнатися, як підвищити якість управління відносинами в організації
Створити додаткову добавлену вартість для вашої організації шляхом запровадження більш ефективного менеджменту і відпрацювання рішень, які будуть залишатися актуальними на протязі тривалого часу
Збільшити ефективність комунікацій в організації
Вирішувати внутрішні довготривалі спори і конфлікти ефективно та швидко, протягом одного дня, що заощадить цінний час менеджерів
Навчитися розпізнавати конфлікти на ранній стадії та здійснювати їх профілактику
Розв’язувати складні міжособистісні конфлікти між керівниками, а також між керівниками і підлеглими; Навчитеся управляти емоційно складними стосунками з метою послаблення напруги між співробітниками
Дізнатися як вибудовувати стосунки з особами, які чинять супротив
Навчитися застосовувати навички медіації та здійснювати фасилітацію процесу конструктивного вирішення питань, що обговорюються
Дізнатися як здійснювати консультаційну підтримку інших осіб щодо ефективного застосування медіаційних технік
Що дає програма?
Знання щодо необхідних медіаційних компетенцій, таких як управління відносинами, процесом переговорів, одночасно концентруючи увагу на змісті питань, що обговорюються
Відпрацювання навичок прийняття управлінських рішень, які базуються на інтересах залучених до процесу переговорів в організації сторін
Відпрацювання навичок ефективного вирішення конфліктів між співробітниками, та між організацією та клієнтами, партнерами
Розуміння, що застосування медіаційних компетенцій заощаджує час менеджера, покращує мотиваційний клімат в організації, підвищує вірогідність самостійного виконання досягнутих домовленостей, що в цілому впливає на зменшення вартості конфлікту для компанії і підвищення її конкурентоздатності
Структура програми
Модуль 1
Визначення конфлікту

  • Визначення конфлікту. Види конфліктів в організації. Закономірності розвитку конфлікту.
  • Складні розмови в організації: що сприяє і заважає результативним переговорам
  • Медіація і медіаційні компетенції: зміст, поняття, види, а також основні засади і принципи
  • Управління процесом відпрацювання рішень із застосуванням медіаційних компетенцій (структура процесу, фази). Сутність кожної фази.
  • Застосування комунікаційних навичок в роботі зі змістом проблеми (запитання, фрейминг, рефрейминг, рапорт тощо). Робота з емоціями.
  • Сфери застосування медіаційних компетенцій в організації, включаючи:
  • Вирішення спору з однією зі сторін конфлікту;
  • Медіація в діалозі (за умови особистого залучення у конфлікт)
  • Фасилітація зустрічей (виробничих нарад, фокус-груп тощо)
  • Ролі керівника у врегулюванні конфлікту. Переваги і ризики кожної ролі.
  • Медіація як елемент системи управління конфліктами в організації.

Викладачі
Ольга Шепель детальніше
Галина Єрьоменко детальніше
Visiting professor
Що потрібно для вступу?
1.
Аплікаційна форма
Заповнити аплікаційну форму на сайті
2.
Спілкування
Поспілкуватися з менеджером програми
вартість
10700 (без ПДВ) грн
Зареєструватись
За додатковою інформацією щодо програми звертайтесь
Діана Берус
Менеджерка Українського Центру Медіації
Зателефонувати:
Написати:
kmbs live