Школа для лідерів,
які прагнуть змін

Дізнайся першим

Останні новини KMBS в реальному часі

Останні події та новини з життя KMBS дызнавайтеся у розділі KMBS Live що знаходиться у верхньому правому куті екрану

Відкрити KMBS LIVE
Головна
/
Програми
/
Програми управлінського розвитку
/
Переговори та медіація
/
Емоційна компетентність: складові продуктивної взаємодії
дати стартів програм
30/3/2020
тривалість
3 дні
10:00 - 18:00
вартість
11 700 (ПДВ не враховано) грн
Емоційна компетентність: складові продуктивної взаємодії
«Як мені впоратися зі своїми емоціями в професійному та особистому житті? Як мені уникнути стресу, не знижуючи інтенсивності роботи? Що робити з агресією іншого? »
Ця програма для вас якщо:
Ваша професійна діяльність пов'язана з комунікаціями з іншими людьми (всередині компанії і зовнішніми партнерами)
Ваша робота пов'язана з сильними емоціями (врегулювання конфліктів)
Dи прагнете до внутрішньоособистісного розвитку і росту емоційного інтелекту.
Програма відкриває можливості:
Навчитися реагувати в складній ситуації так, щоб не нашкодити відносинам і не завдати шкоди собі.
Краще розуміти свої емоції.
Навчитися розуміти мотиви поведінки інших людей.
Відпрацювати практичні інструменти саморегуляції і поліпшення взаємодії з іншими людьми.
Структура програми
День 1
Розуміння суті емоцій

Перший день буде присвячений наступним питанням:

Що таке емоції, емоційні стани. Навіщо людині знати щось про емоції?
Різновиди емоцій, емоційних станів людей, їх вплив на прийняття рішень в конфліктних ситуаціях;
Зв'язок емоцій з потребами людини.

День 2
Внутрішньоособистісний компетенція: самосвідомість і самоконтроль

У другий день розглянемо:

Концепцію емоційного інтелекту, його складові; з'ясуємо, яку роль відіграє емоційний інтелект у відносинах і прийнятті рішень;
Емоційні стани; алгоритм управління власними емоціями та емоціями інших людей в конфліктній ситуації;
Різновиди інструментів для аналізу емоцій

День 3
Емпатія і управління відносинами

У третій день навчимося:

Як проявити емпатію і досягти довіри у відносинах;
Як ефективно співпрацювати в складних комунікаціях;
Використовувати техніки і інструменти для роботи з емоційними станами та уникати типових помилок в процесі комунікації;
Вести «складні діалоги».

Викладачі
Ольга Шепель Детальніше
Вікторія Ейдеміллєр Детальніше
Що потрібно для вступу?
1.
Аплікаційна форма
Заповнити аплікаційну форму на сайті
2.
Спілкування
Поспілкуватися з менеджером програми
вартість
11 700 (ПДВ не враховано) грн
Зареєструватись
За додатковою інформацією щодо програми звертайтесь
Діана Богуш
Менеджерка Українського Центру Медіації
Зателефонувати:
Написати:
kmbs live
20.02.2020 в 16:13
Вечірня подія "Стратегічні цілі. Навіщо?"
...
20.02.2020 в 14:33
Коли бізнес зростає і розвивається — часто погіршується якість взаємодії у команді. Власники та Т ...
20.02.2020 в 10:29
Бренд — це обіцянка, яку ми даємо своєму клієнту, і маємо послідовно її виконувати. Якість саме тако ...
18.02.2020 в 17:00
Світлини з допису Kyiv-Mohyla Business School [kmbs].
«Щоб надавати високий рівень сервісу, співробітники мають відчути його на собі. Якщо працівник не ві ...
18.02.2020 в 13:58
Які питання варто собі поставити перед стартом нового бізнесу?
...
18.02.2020 в 13:46
Перед стартом нового бізнесу навіть у досвідчених підприємців виникає питання з чого починати: з пош ...
18.02.2020 в 10:00
Чому цифрові стратегії зазнають невдачі
Чимало компаній стикаються із проблемами, коли намагаються стати більш «цифровими». Найчастіше так ...
17.02.2020 в 13:46
Незалежно від сфери, у якій ви працюєте, побудова бренду на ринку послуг має багато спільних особлив ...