Школа для лідерів,
які прагнуть змін

Дізнайся першим

Останні новини KMBS в реальному часі

Останні події та новини з життя KMBS дізнавайтеся у розділі KMBS Live що знаходиться у верхньому правому куті екрану

Відкрити kmbs live
Головна
/
Програми
/
Програми управлінського розвитку
/
Маркетинг
/
Стратегічний маркетинг: як створити справжню клієнтську цінність
дати стартів програм
6/2020
тривалість
4 дні
10:00 - 18:00
вартість
20000 грн
Стратегічний маркетинг: як створити справжню клієнтську цінність
Побудова маркетингової стратегії компанії з урахуванням особливостей діджитал середовища та сервісу як частини клієнтської цінності
Аудиторія програми - власники бізнесу та управлінці, які хочуть:
Розібратися, хто ключовий клієнт компанії і яку цінність для нього створює компанія
Мають необхідність в редизайні маркетингової стратегії у часи швидких змін зовнішнього контексту
Зрозуміти, на що робити ставку в діджиталі, а на що в сервісі, в умовах конкуренції за увагу клієнта
Зрозуміти, яка логіка використання digital-інструментів з метою підтримки іміджу бренду, виведення нового продукту на ринок, підвищення впізнаваності, стимулювання продажів тощо
Розібратися, яким повинен бути сервіс у компанії і що він може дати бізнесу
Що дає програма :
Розуміння того, в якому бізнесі ви є, та як обрати свого ключового клієнта
Чітку логіку маркетингової стратегії
Підхід до розробки клієнтської цінності
Правила життя бізнесу у “цифровому” форматі
Розуміння як клієнт приймає рішення про покупку в епоху діджитал та як за допомогою діджитал-інструментів можна на це впливати
Розуміння, що таке «сервіс», як він впливає на довгострокові стосунки клієнта з компанією та як власник впливає на рівень сервісу у компанії
Структура програми
День 1
Дизайн маркетингової стратегії. Питання, на які треба дати відповідь, щоб створити маркетингову стратегію
13 квітня

  • Яким є маркетинг насправді? Чому власник/CEO компанії є головним маркетологом.
  • Дизайн маркетингової стратегії: від розробки до впровадження. Аналіз зовнішнього та внутрішнього контексту; маркетингова стратегія; тактика.
  • Ключові стратегічні маркетингові рішення: націлювання, позиціювання, диференціація та унікальність.
  • Планова VS Спонтанна стратегія. Як ефективно налаштувати маркетинг-мікс. 4Р VS 4C.
  • Дизайн клієнтської цінності. Результативні маркетингові стратегії.

День 2
В якому ми бізнесі? Вибір ключового клієнта та управління прибутковістю клієнта
14 квітня

  • Стратегічна ідея. Бізнес-місія - для кого і яку цінність ми створємо
  • Клієнтський ряд. На якого клієнта ми націлюємося
  • Вибір ключового клієнта. Кращий клієнт VS Кращий проект. Кейс: Ti-Tech
  • Управління прибутковістю клієнта. Customer Relationship Management та Customer Experience Mapping - стратегічний рівень

День 3
Зміна бізнес-моделі у цифрову епоху. Особливості маркетингу в digital
15 квітня

  • Огляд бізнес-реальності. Зміни бізнес-моделей у цифрову епоху (короткий екскурс). Digital hype та що з ним робити. 
  • Чому діджитал-маркетингу не існує, і яким є маркетинг в епоху діджитал? 
  • Нова маркетингова наука. Ієрархія бізнесових та маркетингових стратегій. 
  • Точки росту бізнесу. Інструменти росту
  • Роль бренду у прийнятті рішення про покупку, нейромаркетинг 
  • Що таке досвід споживача?
  • Мапа споживацького досвіду. Як її розробляти та для чого
  • Дизайн шляху споживача: від неусвідомлення потреби в бренді - до його покупки. Методологія consumer decision journey (CDJ) як основа цифрової стратегії. Визначення потреби клієнта та бренду, точок взаємодії та повідомлення на кожному з етапів шляху клієнта до покупки

День 4
Що таке правдиво сервісна компанія, і як власник впливає на сервіс у компанії
16 квітня

  • Навіщо компанії ставати сервісною? Що отримують правдиво сервісні компанії в культурі, маркетингу, продажах, фінансах і бізнес-процесах?
  • З чого складається враження Клієнта від компанії? 
  • Як власник впливає на сервіс як на цінність Компанії? 
  • Що робить ціну неважливою для клієнта? Приклади сервісних компаній. Негативний клієнтський досвід. Serve-sell стратегія. Zero risk companies. Система сервісу - 10 принципів високосервісних компаній. 
  • Цикл досвіду Клієнта в компанії: які етапи проходить Клієнт у співпраці з компанією? Як би ми хотіли вибудувати цей процес? Кейс 

Викладачі
Олена Мальцева детальніше
Professor
Роман Гавриш детальніше
Adjunct professor
Анастасія Владичинська детальніше
Adjunct professor
Для вступу потрібно:
1.
Аплікаційна форма
Заповнити
2.
Відбір
Пройти відбір, заповнивши анкету учасника
вартість
20000 грн
Зареєструватись
За додатковою інформацією щодо програми звертайтесь
Анна Долінська
Менеджерка програм управлінського розвитку
Зателефонувати:
Написати:
kmbs live