Аудиторія програми – маркетинг і бренд-менеджери, які прагнуть
здобути ґрунтовні професійні знання з маркетингу
побудувати результативну систему маркетингу у своїх компаніях
перейти від інтуїтивного прийняття точкових рішень до обґрунтованих і системних, уміти узгоджувати їх зі стратегією компанії
бути спроможними діяти й адаптувати всю маркетингову систему в часи змін
Що дає програма:
розуміння системи маркетингу як єдиного цілого, а також взаємозв’язків між її ключовими елементами
логіку побудови та управління маркетинговою системою
можливість переосмислити себе і всю маркетингову систему через призму власного досвіду в колі тридцяти інших маркетинг-лідерів
уміння зчитувати: що зараз потрібно ринку, який наш споживач, що буде купувати, за яких умов, коли, у якій ситуації, за якою ціною та співвідносити з можливостями і стратегією компанії
розвиток аналітичного та креативного мислення задля ефективної розробки та реалізації маркетингових рішень
можливість обирати активності й інструменти, адекватні маркетинговій стратегії, цілям, внутрішньому і зовнішньому контексту
емоційний заряд на розробку проривних рішень та їх впровадження
власний маркетинговий проєкт, розроблений у супроводі команди kmbs, який дозволяє скласти здобуті знання в цілісну картинку і знайти відповіді на запитання, які виникли в ході розробки
Структура програми
Модуль 1
Маркетингова стратегія
13-15 листопада 2025
Стратегічна ідея в бізнесі. Цінності, візія, місія.
Філософія маркетингу: традиційний та радикальний підходи.