Школа для лідерів,
які прагнуть змін

Дізнайся першим

Останні новини KMBS в реальному часі

Останні події та новини з життя KMBS дізнавайтеся у розділі KMBS Live що знаходиться у верхньому правому куті екрану

Відкрити kmbs live
дати стартів програм
13/11/2025
Формат
7 модулів по 3 дні
10:00 - 18:00 [можлива участь офлайн і онлайн]
вартість
189 000 [можлива помодульна оплата] грн
Школа маркетингу
Ґрунтовні системні знання з маркетингу, переосмислення маркетингової стратегії, захист індивідуального проєкту.
Аудиторія програми – маркетинг і бренд-менеджери, які прагнуть
здобути ґрунтовні професійні знання з маркетингу
побудувати результативну систему маркетингу у своїх компаніях
перейти від інтуїтивного прийняття точкових рішень до обґрунтованих і системних, уміти узгоджувати їх зі стратегією компанії
бути спроможними діяти й адаптувати всю маркетингову систему в часи змін
Що дає програма:
розуміння системи маркетингу як єдиного цілого, а також взаємозв’язків між її ключовими елементами
логіку побудови та управління маркетинговою системою
можливість переосмислити себе і всю маркетингову систему через призму власного досвіду в колі тридцяти інших маркетинг-лідерів
уміння зчитувати: що зараз потрібно ринку, який наш споживач, що буде купувати, за яких умов, коли, у якій ситуації, за якою ціною та співвідносити з можливостями і стратегією компанії
розвиток аналітичного та креативного мислення задля ефективної розробки та реалізації маркетингових рішень
можливість обирати активності й інструменти, адекватні маркетинговій стратегії, цілям, внутрішньому і зовнішньому контексту
емоційний заряд на розробку проривних рішень та їх впровадження
власний маркетинговий проєкт, розроблений у супроводі команди kmbs, який дозволяє скласти здобуті знання в цілісну картинку і знайти відповіді на запитання, які виникли в ході розробки
Структура програми
Модуль 1
Маркетингова стратегія
13-15 листопада 2025

  • Стратегічна ідея в бізнесі. Цінності, візія, місія.
  • Філософія маркетингу: традиційний та радикальний підходи.
  • Логіка маркетингової стратегії. Стратегічні маркетингові рішення.
  • Сегментація: які формати працюють на практиці?
  • Диференціація та позиціювання: створення стійкої конкурентної переваги. Ключові точки та кроки диференціації.
  • Чи потрібні дослідження? Якщо так, то які?
  • Як можна знати та відчувати споживача без досліджень?

Модуль 2
Управління купівельною поведінкою споживачів
11-13 грудня 2025

  • Налаштування бізнес-системи на клієнта. Клієнтські ряди.
  • Вибір ключових клієнтів.
  • Купівельна поведінка споживача. Рівні купівельної поведінки.
  • СRM або Customer Really Matters. Стратегія формування взаємостосунків із клієнтами.
  • Сервісна стратегія VS продуктова стратегія.
  • Стратегія клієнтоорієнтованості. Маркетинг сервісу.
  • Дослідження: яка інформація потрібна маркетологу для прийняття рішень?
  • Розробка програм лояльності на прикладах українських компаній.

Модуль 3
Брендинг
15-17 січня 2026

  • Стратегія бренду.
  • Моделі створення бренду.
  • Етапи побудови бренду.
  • Управління портфелем брендів.
  • Розширення бренду.
  • Омолодження бренду.
  • Brand Sense: канали чуттєвого сприйняття бренду

Модуль 4
Управління продуктом/ціною/каналами
12-14 лютого 2026

  • Результативні інновації та маркетинговий R'n'D.
  • Інноваційні рішення в управлінні портфелем продуктів.
  • Створення та запуск проривних продуктів.
  • Суть та логіка інновації продукту.
  • Управління життєвим циклом продукту. Особливості життєвого циклу торгової марки.
  • Цінова стратегія.
  • Стратегія і тактика зміни ціни.
  • Цінова політика на нові товари VS наявні товари.
  • Побудова каналів продажу.
  • Інструменти та механіки збільшення продажів.

Модуль 5
Управління комунікацією
12-14 березня 2026

  • Комунікація стратегічної ідеї. Стратегічні повідомлення для цільових аудиторій.
  • Інтегровані маркетингові комунікації.
  • Формула ефективної комунікації. Креатив.
  • Внутрішні комунікації: каталізатор зовнішнього впливу.
  • PR: дієві комунікації для бізнесу.
  • Діджитал маркетинг: незнайомі слова – знайомі поняття.
  • Медіапланування. Оцінка та ефективність комунікаційних кампаній.

Модуль 6
Створення нового продукту в існуючій компанії
16-18 квітня 2026

  • Виклики та бар‘єри продуктових інновацій у компаніях.
  • Звідки з’являються ідеї? Умови та інструменти, що можуть допомогти.
  • Як працювати з ідеями? Три "правильних" принципа: right focus, right process, right people.
  • Дорожня карта інновацій: 7 кроків від ідеї до бізнесу.
  • Принципи та інструменти перевірки гіпотез при створенні нових продуктів.
  • Поняття MVP. Чому потрібен? Особливості розуміння, створення та використання. Створення інтерактивного прототипу.



Модуль 7
Управління системою маркетингу
14-17 травня 2026

  • Я  маркетинг-директор. Ефективний управлінець.
  • Маркетинг + продаж: співпраця чи боротьба?
  • Маркетингове планування та бюджетування.
  • Робота з командою.
  • Фінанси для маркетолога: маркетинг мовою цифр.
  • Управління маркетинговими проєктами.
  • Мистецтво публічних виступів і презентацій.
  • Навички ведення переговорів.
  • Де закінчується підручник: управлінські рішення маркетолога. 

     

Викладачі
Олена Мальцева детальніше
CORE
Роман Гавриш детальніше
Adjunct professor
Вадим Пустотін детальніше
Visiting professor
Євген Пенцак детальніше
CORE
Сергій Ноздрачов детальніше
Adjunct professor
Олексій Гавриш детальніше
Adjunct professor
Володимир Орлов детальніше
Adjunct professor
Марія Кочмарук детальніше
Visiting professor
Олександр Коптєв детальніше
Що потрібно для вступу?
1.
Аплікаційна форма
заповнити аплікаційну форму на сайті
2.
Спілкування
поспілкуватися з менеджеркою програми
3.
Співбесіда
Пройти співбесіду з керівником програми
4.
Підтвердження участі
Внести передплату за 3 модулі програми для бронювання місця в групі
вартість
189 000 [можлива помодульна оплата] грн
Зареєструватись
За додатковою інформацією щодо програми звертайтесь
Евеліна Григор
Менеджерка програм управлінського розвитку
Зателефонувати:
Написати:
kmbs live
20.11.2024 в 17:00
Новий подкаст: "Стратегічна гнучкість: як аналітичне мислення допомагає адаптуватись до мінливих умо ...
01.11.2024 в 18:30
Новий подкаст: "Організаційне здоров’я: кейс Сільпо" ...
22.10.2024 в 16:00
Новий подкаст: "Продажі: управління очікуваннями клієнта" ...
09.10.2024 в 18:00
Новий подкаст: "Інноваційні продукти: 6 питань для створення нових рішень" ...
04.10.2024 в 18:00
Новий подкаст: "Аналітика в бізнесі: типи, моделі, рішення" ...
05.09.2024 в 18:00
Новий подкаст: "Менеджмент: стилі управління" ...
19.08.2024 в 16:40
Новий подкаст: "Продажі: стратегічні зміни, кейс Balbek Bureau" ...
31.07.2024 в 14:00
Людський капітал: пошук та розвиток команди ...