Головна
/
Програми
/
Програми управлінського розвитку
/
Маркетинг
/
Business Intelligence для маркетологів: KPI's, фінансова аналітика, ризики
дати стартів програм
7/11/2019
тривалість
3 Дні
10:00 - 18:00
вартість
13200 грн
Business Intelligence для маркетологів: KPI's, фінансова аналітика, ризики
Перехід від інтуїтивної до аналітичної моделі прийняття рішень.
Про програму
Структура програми
викладачі
Аудиторія програми-
Маркетингові директори, директори з розвитку, провідні фахівці маркетингових підрозділів компаній, які прагнуть:
- Навчитися підкріплювати свої рішення та пропозиції фінансовими розрахунками
- Перейти від інтуїтивної до аналітичної оцінки ефективності маркетингової стратегії, спираючись на фінансові показники компанії
- Зрозуміти, як працюють креативні рішення маркетолога на підвищення фінансової результативності бізнесу
Що потрібно для вступу?
1.
Аплікаційна форма
Заповнити аплікаційну форму на сайті
2.
Спілкування
Поспілкуватися з менеджером програми
Що дає програма?
Ключові фінансові та аналітичні інструменти, які мають бути в арсеналі маркетолога
Вміння аналітично обґрунтовувати стратегічні рішення та підкріплювати свої пропозиції фінансовими розрахунками
Критерії оцінки доцільності виходу на нові ринки та запуску нових продуктів
Розуміння основних ризиків компанії в поточному стані та в перспективі розвитку
День 1
Стратегічна компонента business intelligence

  • Стратегічний процесс в компанії в сучасних умовах розвитку бізнес середовища.
  • Ключові показники ефективності (KPI)  — цілі компанії та їх оцифрування.
  • Капіталізація бренду. Як оцінити силу та вартість свого бренду. 
  • Система збалансованих показників (BSC) як інструмент контролю досягнень стратегічних цілей. 
  • Фінансова аналітика як основа прийняття маркетингових рішень. 
  • Види прибутку, які беруться до уваги при прийнятті маркетингових рішеннь. 
  • Розрахунок показників EBIT, EBITDA, чистий прибуток, операційний грошовий потік.

День 2
Фінансова діагностика і моніторинг в компанії

  • Цілі та завдання фінансової діагностики і моніторингу. 
  • Основні фінансові показники діяльності компанії.
  • EVA як фінальний показник економічної результативності бізнесу. 
  • Фінансові показники, які повинні бути в фокусі уваги маркетолога. 
  • Управлінский облік як інформацийна основа прийняття маркетингових рішень. 
  • Класифікація маркетингових затрат. 
  • Спільний аналіз «витрати—обсяг—прибуток» (CVP-технологія).
  • Прийняття управлінських маркетингових рішень на основі результатів CVP-аналізу

День 3
Бюджетування та ризик-менеджмент

  • Загальні принципи бюджетування та роль маркетолога в бюджетному процесі.
  • Бюджетування як умовний контракт між власником і командою менеджерів.
  • Бюджет капіталу і його використання для оцінки доцільності маркетингових інвестицій.
  • Ризик-менеджменті — «хіт сезону» чи необхідність.
  • Маркетингові аспекти ризик-менеджменту.
  • Прийняття рішень про випуск на ринок нового продукту на основі Байєсівського підходу.

Володимир Савчук
Visiting professor
вартість
13200 грн
Зареєструватись
За додатковою інформацією щодо програми звертайтесь
Дар'я Смірних
Менеджерка програм управлінського розвитку
Зателефонувати:
Написати:
kmbs live
07.10.2019 в 16:14
Про Глобальні цілі — Національні консультації щодо Цілей Сталого Розвитку в Україні
Києво-Могилянська бізнес школа стала освітнім партнером міжнародної програми Young SDG Innovators, я ...
06.10.2019 в 15:42
kmbs impact visit: Odesa on the Globe
Під час виїзного модулю групи Presidents’ та Executive MBA заглибились у особливості інфраструктури ...
02.10.2019 в 10:11
#kmbs_podcast ▪️ Для чого бізнесу сервісна стратегія? ▪️ Як вона впливає на суть продукту, якість ві ...
01.10.2019 в 16:18
25–27 вересня представники kmbs відвідали щорічну конференцію — «Management Education for a Changin ...
30.09.2019 в 16:11
Приємно слідкувати за успіхами випускників kmbs, які досягають нових вершин не лише у бізнесі, а й у ...
22.10.2019 в 09:45
Цінність Києво-Могилянської бізнес школи створюють люди: викладачі, команда, учасники та випускники ...
22.10.2019 в 09:45
Фото от Kyiv-Mohyla Business School [kmbs]
У рамках «kmbs impact visit: Odesa on the Globe» учасники програм МВА протягом майже 12 годин занурю ...
22.10.2019 в 09:45
Що робити, коли звичні «став завдання та контролюй» не працюють? У складних бізнесах потрібно, що ...