Проектування портфелю програм та рішень. Моделі та методи навчання
- Навчання всередині компанії та поза робочим простором. Модель 70:20:10 та її інтерпретації.
- Формати та методи корпоративної освіти.
- Твітеризація мислення, microlearning, кліпові навчальні формати.
- E-learning – технології в корпоративній освіті.
- “Розрив” між запитами на навчання “згори” та “знизу”. Що з цим робити?
- Резюме: мапа навчальних моделей та методів – призначення, доречність, ефективність.
Дорослий учень і його попередній досвід
- Як працює наш мозок?
- Сформовані уявлення та упередженість зрілої аудиторії. Типи та природа упереджень.
- Ментальні пастки, про які має знати архітектор навчальних рішень.
- Як «підсвічувати» наявність упереджень у судженні та рішеннях? Що робити з переконаннями, які не працюють?
- Вміти навчатися чи вміти перевчатися?
- Що таке інсайт та як його спіймати?
Дорослий учень і його раниме Я
- Страх як головний ворог залученості в навчальний процес.
- Модель SCARE та інші інструменти для мінімізації відчуття загрози.
- Атмосфера довіри в навчальному просторі. Чи потрібні правила і які саме?
- Професійні ролі «викладача», «експерта», «наставника». Делікатні налаштування.
- Поняття етики у помічних професіях.
Дорослий учень та його пізнавальні спроможності
- Механізм запам’ятовування і механізм забування у дорослого.
- Фактори, що впливають на запам’ятовування і забування.
- Як зробити навчання більш ефективним?
Дорослий учень та його мотивація
- Яка справжня природа мотивації до навчання?
- Чи можливо управляти мотивацією?
- Self-learning організації, культура зацікавленості та енергії знань – міф чи реальність?