Дізнайся першим

Останні новини KMBS в реальному часі

Останні події та новини з життя KMBS дызнавайтеся у розділі KMBS Live що знаходиться у верхньому правому куті екрану

Відкрити KMBS LIVE
Головна
/
Програми
/
Програми управлінського розвитку
/
Люди
/
Люди в організації. Трансформація HR-системи
дати стартів програм
2/4/2020
тривалість
6 модулів по 3 дні + захист проектів
10:00 - 18:00
вартість
76000 грн
Люди в організації. Трансформація HR-системи
Навчання для HR-менеджерів та HR-директорів, які хочуть вивести роботу з людьми в компанії на системний рівень
Про програму
Структура програми
викладачі
Аудиторія програми - HR-менеджери та HR-директори, які:
Орієнтовані на системний, комплексний підхід до HR-функції
Прагнуть перейти на новий рівень особистого та професійного розвитку
Готові внести значний вклад в системний розвиток своєї компанії
Що дає програма :
Погляд на компанію «згори» як на цілісний бізнес-організм, розуміння основ побудови стратегії бізнесу, постановки цілей компанії та роль HR-функції в їх досягненні
Розуміння, як системно управляти всіма HR-процесами та використовувати сучасні HR-технології залежно від рівня зрілості організації
Ефективно взаємодіяти з топ-менеджментом компанії
Знання з формування HR-команди та бренду HR в своїй компанії
Модуль 1
Системний підхід до HR
2 - 4 квітня

  • Бізнес як система. Системний підхід. Цілі та стратегія організації. Життєвий цикл компанії.
  • Як HR впливає на розвиток компанії. Яка роль HR у бізнесі і хто є його клієнтом.
  • HR система на різних етапах розвитку компанії.

Модуль 2
Стратегія в HR
23 - 25 квітня

  • Архітектура HR-системи.
  • Зв’язок бізнес-стратегії та HR-стратегії. HR-стратегія в залежності від зрілості компанії: фокус і виклики.
  • Стратегічна карта цілей. КРІ та критерії їх вибору.
  • Вступ до HR-аналітики. Метрики і цілі в HR. Що можна і що потрібно вимірювати? Які виклики вирішує HR-аналітика?
  • Побудова HR-команди. Коли група стає командою. Еволюція команди та типи лідерства.
  • Рівні зрілості ролі. Управління та розвиток персоналу за рівнями зрілості.
  • Зв’язок стратегії із цінностями організації.
  • Основи менеджменту. Роль, зрілість, функції та компетенції менеджера. Підхід до ролі і компетенцій менеджера у сучасній організації. Відмінність ролі менеджера від інших ролей.

Модуль 3
Управління продуктивністю і винагородою
14 - 16 травня

  • Побудова організаційної структури на основі процесного підходу. Проектування та аналіз бізнес-процесів. Управління персоналом на основі бізнес-процесів.
  • Ролі у процесі. Поняття ролі – soft & hard. Планування, метрика, оцінка та управління ефективністю працівника на основі стандарту ролі.
  • Управління компенсацією. Основні компоненти процесу компенсації. Методи формування, ефективність і витратність компенсаційного пакету.
  • Грейдинг як основа побудови компенсаційного пакету. Технології грейдингу. Таблиці грейдів та оцінка посад.
  • Управління системою винагороди. Зв'язок зі стратегією, врахування внутрішніх і зовнішніх ризиків. Види винагороди. Психологічні аспекти у системі винагороди.
  • Управління залученістю персоналу. Аналіз задоволеності персоналу.

Модуль 4
Організаційна культура і внутрішні комунікації
4 - 6 червня

  • Системний підхід до внутрішніх комунікацій. Стратегія внутрішніх комунікацій. Цілі, канали, специфіка, інструменти та планування комунікацій.
  • Побудова HR-бренду. Коли HR-бренд насправді потрібен, і на чому він ґрунтується.
  • Корпоративна культура: що це таке, як вона проявляється всередині та ззовні. Підходи до управління корпоративною культурою.
  • Зв’язок культури і соціуму. Корпоративна репутація - як, і ким вона формується і руйнується. Співробітники, як носії корпоративної репутації - роль, обов'язки, ступінь впливу.
  • Управління на основі моделі компетенцій. Як розробити та впровадити модель компетенцій у компанії.
  • Культура відповідальності в компанії: передумови створення, компоненти, роль менеджера.

Модуль 5
Відбір та адаптація персоналу
25 - 27 червня

  • Методи залучення персоналу.
  • Зв’язок відбору з HR-стратегією. Планування потреб у персоналі. Профіль ролі як основа відбору.
  • Методи діагностики кандидатів. Відбір за компетенціями. Підходи, методи, аналітика. Підходи до розробки центру оцінки.
  • Орієнтація, адаптація, стажування. Способи і методи адаптації. Наставництво.

Модуль 6
Управління ефективністю та навчанням персоналу
23 - 25 липня

  • Основи управління ефективністю: за результатами, за компетенціями. Методи проведення оцінки. Роль менеджерiв у performance management.
  • Оціночні заходи для діагностики потенціалу співробітників. Матриця оцiнки.
  • Як пов'язати систему винагороди з системою оцінки.
  • Управління результативністю персоналу. Моніторинг та наставництво. Культура коучингу.
  • Підходи до навчання і розвитку персоналу. Система навчання: технологія її побудови, елементи, цілі і завдання.
  • Тренди в HR.

Марина Стародубська Детальніше
Adjunct professor
Ольга Щербина Детальніше
Adjunct professor
Ярослава Лоянич Детальніше
Adjunct professor
Оксана Сребродольская Детальніше
Спікер
Петро Чорноморець Детальніше
Visiting professor
Mаріанна Хоніна Детальніше
Visiting professor
Євген Бондаренко Детальніше
Visiting professor
Маргарита Шевченко Детальніше
Visiting professor
Що потрібно для вступу?
1.
Аплікаційна форма
Заповнити аплікаційну форму на сайті
2.
Спілкування
Поспілкуватися з менеджером програми
вартість
76000 грн
Зареєструватись
За додатковою інформацією щодо програми звертайтесь
Юлія Найдич
Менеджерка програм управлінського розвитку
Зателефонувати:
Написати:
kmbs live
07.11.2019 в 15:17
kmbs ALUMNI stories: як змінюється бізнес Freshline та його власник
«Наша місія — вивільняти час людей. Цінність, яку ми їм надаємо, — це час, що можна інвестувати у що ...
05.11.2019 в 18:22
Щиро радіємо, коли учасники MBA-програм долучаються до діяльності kmbs після закінчення навчання. O ...
30.10.2019 в 18:47
Команда kmbs дбає про особливу атмосферу навчання, її відчуває кожен управлінець, який долучається д ...
30.10.2019 в 11:47
Програма kmbs "Партнерство в бізнесі"
— З чого складається успішне партнерство? — Що для кожного з нас є справедливим? Як ми оцінюємо вкла ...