Школа для лідерів,
які прагнуть змін

Дізнайся першим

Останні новини KMBS в реальному часі

Останні події та новини з життя KMBS дізнавайтеся у розділі KMBS Live що знаходиться у верхньому правому куті екрану

Відкрити kmbs live
Головна
/
Новини
/
Створення успішної пропозиції цінності: де є можливості
17.12.2023
Створення успішної пропозиції цінності: де є можливості
Можливості для створення успішної пропозиції цінності разом з Оленою Мальцевою, керівницею Executive MBA, шукали учасники групи EMBA-40 в рамках курсу «Стратегічний маркетинг».

У бізнесі існують тільки два типи проблем: відсутність клієнтів і всі інші проблеми. А головний маркетолог будь-якої компанії – її генеральний директор. Він має розуміти, що, в першу чергу, маркетинг відповідає за “свого” клієнта. Якщо клієнти не розуміють, яку саме цінність компанія для них створила, значить, або ми працювали не зі своїми клієнтами, або не змогли доступно пояснити ним, що є справжньою цінністю. Або, дійсно, не змогли її реально створити. І творення успішної пропозиції цінності в сучасному бізнесі – це завдання, що вимагає глибокого розуміння клієнтів та їхніх потреб.

Згідно з концепцією "Job-to-be-done", пріоритет бізнесу має бути спрямований на вирішення завдань клієнтів, а не просто на продаж продукту. У цьому контексті, важливо розрізняти покращення від інновацій. Саме вони дозволяють клієнту вирішити завдання швидше, дешевше та в більш зручний спосіб і формують принципово новий рівень цінності. Інновації мають різні напрямки: поліпшення завдань для існуючих клієнтів, розширення можливостей для них, зняття обмежень для "не-споживачів" та надання нових можливостей. Цінність можна створити там, де інші можливості відсутні. Наприклад, реагуючи на недоотримані результати або завдання, які на цей момент недосяжні для споживача.

Успішна пропозиція цінності полягає в тому, щоб не просто задовольняти клієнта, але й надавати йому таку цінність, яку він не знайде в іншому місці.

kmbs live
22.12.2024 в 16:30
Новий подкаст "Архітектори Систем: Роман Грищук" ...
20.11.2024 в 17:00
Новий подкаст: "Стратегічна гнучкість: як аналітичне мислення допомагає адаптуватись до мінливих умо ...
01.11.2024 в 18:30
Новий подкаст: "Організаційне здоров’я: кейс Сільпо" ...
22.10.2024 в 16:00
Новий подкаст: "Продажі: управління очікуваннями клієнта" ...
09.10.2024 в 18:00
Новий подкаст: "Інноваційні продукти: 6 питань для створення нових рішень" ...
04.10.2024 в 18:00
Новий подкаст: "Аналітика в бізнесі: типи, моделі, рішення" ...
05.09.2024 в 18:00
Новий подкаст: "Менеджмент: стилі управління" ...
19.08.2024 в 16:40
Новий подкаст: "Продажі: стратегічні зміни, кейс Balbek Bureau" ...