За результатами дослідження, проведеного організацією Gallup, благополуччя 98% населення світу визначається наступними п’ятьма елементами:
1. Кар’єрне благополуччя – коли людині подобається те, що вона робить.
2. Соціальне благополуччя – коли людина має у своєму житті міцні стосунки і любов.
3. Фінансове благополуччя – ефективне управління власним економічним життям.
4. Фізичне благополуччя – коли людина має міцне здоров’я і енергію, щоб робити все, що повинна і хоче виконати.
5. Суспільне благополуччя – коли громадянин має відчуття приналежності до того місця, де живе.
За даними Gallup, лише 7% людей можуть вважати себе щасливими за усіма п’ятьма означеними критеріями, 66% задоволені благополуччям принаймні в одній з цих сфер.
Ця інформація безпосередньо стосується управлінців. Адже лідери, які створюють середовище, де присутні усі п’ять перелічених факторів, отримують кращі результати. Наприклад, нещодавнє дослідження стверджує, що людина, найкращий друг якої працює в тій самій компанії, є щасливішою, здоровішою та у 7 разів більш вмотивованою на роботу, аніж інші.
Якщо менеджер надає працівникам простір для рефлексії над тим, чому вони вчаться, в результаті вони відчуватимуть більше задоволення від роботи
Якщо менеджер надає працівникам простір для рефлексії над тим, чому вони вчаться, в результаті вони відчуватимуть більше задоволення від роботи
Але що є найбільш значущим для того, щоб людина відчувала себе щасливою? За результатами дослідження, існує два чинники, які визначають те, наскільки ми є задоволеними кожним прожитим днем:
– можливість розраховувати на чиюсь допомогу,
– вчитись чомусь новому щодня.
Виходячи з цього, для створення атмосфери, яка сприяє підвищенню благополуччя колективу, управлінець може діяти наступним чином:
– Запитувати людей: чому чи зараз вчитесь? Якщо менеджер надає працівникам простір для рефлексії над тим, чому вони вчаться, в результаті вони відчуватимуть більше задоволення від роботи. І, звичайно, варто забезпечувати їм можливість навчатись новим речам.
– Показати їм, що вони можуть покластися на керівника. І нагадувати їм про це постійно, не покладаючись на те, що вони «і так знають».
Також корисними будуть три запитання, які збільшуватимуть благополуччя членів команди:
– У чому ми можемо розраховувати один на одного?
– Як ми маємо поводити себе, щоб показувати колегам, що ми зацікавлені в успіху одне одного?
– Якої поведінки нам варто уникати?
За матеріалами One question and one commitment that enhance well-being