Школа для лідерів,
які прагнуть змін

Дізнайся першим

Останні новини KMBS в реальному часі

Останні події та новини з життя KMBS дізнавайтеся у розділі KMBS Live що знаходиться у верхньому правому куті екрану

Відкрити kmbs live
Головна
/
Статті
/
Тренди-2022: подолати тривогу
11.01.2022
2506
5хв
Тренди-2022: подолати тривогу
Стратегія. Бізнес-Модель. Системи
Ще до 2020 року люди стикалися з безліччю проблем, від кліматичних змін до зростання нерівності у доходах і небезпеки тероризму. Пандемія стала додатковою загрозою й призвела до епічного посилення глобальної тривоги. Саме тому товари й послуги, спрямовані на зменшення страху перед майбутнім, набирають надзвичайної популярності.

На думку фахівців Trendwatching.com, попри те, що технології стрімко розвиваються й виникають нові зручні цифрові платформи, дедалі більше людей у всьому світі почуваються самотніми та ізольованими. Це почалося досить давно: вже до пандемії соціальна тривога постійно зростала, зокрема через частіше використання соціальних мереж і зниження офлайн-взаємодії.

Також постійна онлайн-присутність негативно впливає на стосунки. Щоб переломити цю негативну тенденцію, бренд алкогольних напоїв Kahlúa запропонував парам цікавий спосіб розважитися, знизити тривогу та стати ближчими одне до одного. Упродовж 30 вечорів та ночей поспіль, з 18:30 до 6:30 ранку, люди мають перебувати офлайн. А щоб зробити гру цікавішою, компанія створила призовий фонд у розмірі $25 тис. Його отримають переможці наприкінці місяця експерименту.

Звичайно, повністю позбутися віртуального світу неможливо й не треба. Але сьогодні бізнесам варто працювати над поліпшенням якості онлайн-комунікацій. Зокрема, допомагати робити їх більш автентичними та підтримувальними: менше лайків – більше реального життя.

Застосунок Lapse дозволяє користувачам розпочати приватний груповий чат із друзями. Кожна така група має «рулон» із 36 знімків, які може додавати будь-хто з учасників чату, зробивши фотографії напряму з програми. «Родзинка» у тому, що ніхто не може побачити результат упродовж 24 годин після додавання до «рулону» першої світлини. А коли доба пройде, учасники можуть подивитися на усі 36 фотографій.

 

Попри те, що технології стрімко розвиваються й виникають нові зручні цифрові платформи, дедалі більше людей у всьому світі почуваються самотніми та ізольованими

 

Оскільки знімки не можна завчасно переглядати чи редагувати, результати схожі на фото, що ми колись друкували з аналогової плівки, — спонтанні та недосконалі. Мета застосунку – не отримати лайки за прикрашену фільтрами світлину, а зблизити друзів, пережити приємні хвилини разом. Фотографії, створені за допомогою Lapse, призначені для вузького кола, а не великої кількості підписників. А ще цікаво те, що за допомогою застосунку не можна зробити селфі.

Наразі Lapse доступний у Великій Британії лише за запрошеннями. Компанія вже залучила 9,7 млн євро початкового фінансування у грудні 2021 року.

Один із потужних засобів боротьби з тривогою, – це веселощі й розваги. Вони можуть набувати різних форм, від ігрового підходу до роботи та навчання до творчих викликів, що стимулюють споживачів «прокачувати» свою креативність, та групової діяльності, яка виводить людей із зони комфорту (у позитивному сенсі). Зараз можна спостерігати дедалі більше прикладів компаній, які створюють подібні продукти.

Наприклад, LEGO запускає інструмент для перетворення складання конструктору з індивідуальної на спільну діяльність. До п’яти користувачів можуть завантажити застосунок Building Instructions та відсканувати QR-код на коробці з LEGO. Так вони отримують персоналізовані інструкції щодо своєї частини «проєкту». Коли вони закінчують збирати елементи, застосунок підказує, кому передати складене, і видає наступне завдання. Процес триває, доки збирання не буде завершено.

 

Сьогодні бізнесам варто працювати над поліпшенням якості онлайн-комунікацій. Зокрема, допомагати робити їх більш автентичними та підтримувальними: менше лайків – більше реального життя

 

Деякі приклади продуктів та сервісів, призначених для зменшення тривоги, можуть здатися кумедними. Наприклад, у Японії під час пандемії громадський транспорт почав втрачати популярність. Компанія Shinki Bus Co. вирішила переосмислити свої транспортні засоби, знайшовши їм нове призначення. Першою інновацією став автобус, перетворений на сауну на дровах: Sabus має традиційні для сауни дерев’яні лави, а якщо натиснути на кнопку зупинки, можна додати пари. Запуск Sabus запланований на лютий 2022 року.

Щоб використати цей тренд, бізнес може запитати себе: як допомогти нашим споживачам розблокувати «резерви радості»? Що найбільше їх тривожить зараз? Як наші продукти чи сервіси можуть допомогти перевести стан тривоги в інший, наприклад, стан свободи?

За матеріалами Trendwatching.com

kmbs live
01.11.2024 в 18:30
Новий подкаст: "Організаційне здоров’я: кейс Сільпо" ...
22.10.2024 в 16:00
Новий подкаст: "Продажі: управління очікуваннями клієнта" ...
09.10.2024 в 18:00
Новий подкаст: "Інноваційні продукти: 6 питань для створення нових рішень" ...
04.10.2024 в 18:00
Новий подкаст: "Аналітика в бізнесі: типи, моделі, рішення" ...
05.09.2024 в 18:00
Новий подкаст: "Менеджмент: стилі управління" ...
19.08.2024 в 16:40
Новий подкаст: "Продажі: стратегічні зміни, кейс Balbek Bureau" ...
31.07.2024 в 14:00
Людський капітал: пошук та розвиток команди ...
23.07.2024 в 12:00
Економічна інженерія як рушій економічного зростання ...