Цей тренд існує не перший рік. Додатки й пристрої на кшталт Fitbit, Strava, MyFitnessPal, Apple Health та інших допомагають мільйонам людей відслідковувати показники свого самопочуття та ставати більш свідомими щодо власного стилю життя. Та фахівці Trendwatching.com впевнені, що 2019 рік стане переламним моментом для цього тренду. Люди добровільно піддаватимуть себе експериментам, а компанії – забезпечуватимуть можливість для цього.
По-перше, виникатиме все більше стартапів, які працюють напряму зі споживачами. У 2019-му людині буде значно простіше знайти й придбати практично будь-яке експериментальне рішення у сфері здоров‘я.
По-друге, витрати на «хардову» науку продовжуватимуть знижуватись. І технології, які ще вчора здавались фантастичними, ставатимуть доступними все більшій кількості споживачів. Можливо, у 2019-му ще не так багато людей спробують сервіси, засновані на секвенуванні ДНК, але їхня кількість невпинно зростатиме.
Як компанії з різних сфер використовують силу описаної тенденції? Наприклад, у Японії у березні 2018 року було запущено сервіс Nestle Wellness Ambassador, який надає клієнтам персоналізовані поради щодо дієти. Вони базуються на інформації про ДНК, харчові звички, результати аналізу крові людини. Користувачі цього сервісу завантажують фотографії іжі, яку вони вживають, за допомогою месенджера Line, а тести, які можна зробити вдома, визначають вразливість людини до розповсюджених захворювань. Потім сервіс надає персоналізовані поради, а також рекомендує спеціально розроблені вітамінні комплекси. Вартість програми складає $600 на рік.
У 2019-му людині буде значно простіше знайти й придбати практично будь-яке експериментальне рішення у сфері здоров‘я
У 2019-му людині буде значно простіше знайти й придбати практично будь-яке експериментальне рішення у сфері здоров‘я
У липні 2018-го з’явився додаток Timeshifter, який допомагає людям мінімізувати шкоду для здоров’я, спричинену різницею у часі. Сервіс використовує алгоритм, розроблений для астронавтів NASA. Він враховує вік користувача, його звичний розклад сну, час перельоту, споживання кофеїну. Timeshifter відправляє свої поради у вигляді push-повідомлень. Спробувати такий сервіс під час однієї поїздки коштуватиме $9.99, а річна підписка стане в $24.99.
Продукти, які стимулюють до появи цей тренд, можуть бути не тільки додатками, але й чимось цілком матеріальним. Наприклад, влітку цього року британський бренд Kolibri у партнерстві з виробником скляної тари Beatson Clark створив напої у пляшках, що дозволяють контролювати рівень вживання цукру. Сироп агави, який покликаний підсолодити напій, розміщено у контейнері на кришці. Клієнт сам вирішує, скільки сиропу додати, або взагалі відмовитись від цукру.
Існує чимало способів використати це тренд з користю і для бізнесу, і для споживача. Причому це може зробити навіть компанія, яка не працює у сфері піклування про здоров’я. Головне – запитати себе: як ми можемо забезпечити клієнту більше контролю над своїм самопочуттям чи способом життя? Як можемо вдовольнити його бажання експериментувати?
За матеріалами Trendwatching.com