Дізнайся першим
Останні події та новини з життя KMBS дізнавайтеся у розділі KMBS Live що знаходиться у верхньому правому куті екрану
Відкрити kmbs live
Першу частину статті можна прочитати тут
5. Прискорення діджиталізації та впровадження нових способів роботи
Оскільки попит у поточних умовах змінюється, і дуже часто – досить швидко, то компаніям потрібно прискорювати власну цифрову трансформацію. Найуспішніші бізнеси фокусуються на діджиталізації точок контакту з клієнтом, а також на аналізі «шляху клієнта» та процесу продажу. Зокрема, вони впроваджують безконтактну доставку, допомагають працівникам пробувати нові способи взаємодії як всередині організації, так і зовні (скажімо, із замовниками, постачальниками, партнерами та іншими стейкхолдерами).
Один з прикладів, на які можна орієнтуватися, – це виробник пива Budweiser APAC. Коли почався карантин, ресторани та нічні клуби були зачинені, отже, компанія втратила основні канали продажу. Менеджменту довелося діяти швидко. Майже одразу компанія організувала доставку продукції додому споживачам, що беруть участь у програмі лояльності. Так вона стимулювала повторні покупки її товару постійними клієнтами.
У Китаї Budweiser APAC спрямувала зусилля на електронну комерцію та впровадження багатоканального підходу. Вона стала організовувати стріми виступів популярних діджеїв, онлайн-події, присвячені відеоіграм, залучала «цифрових» інфлюенсерів. Це дозволило компанії охопити не тільки наявних клієнтів, але й вийти на нових.
У партнерстві з сайтом Tmall, який має понад 500 мільйонів активних користувачів щомісяця, Budweiser APAC створила платформу, що дозволяє клієнтам замовляти пиво в інтернеті під час відвідування віртуальних подій. А щоб гарантувати збереження лояльності, компанія запустила програму знижок на основі купонів, які можна буде використати після відкриття барів та ресторанів.
Результатом цих кроків стала частка ринку електронної комерції, майже вдвічі більша за частку найближчого конкурента. А в деяких нових каналах, на кшталт Meituan, Ele.me та Hema, обсяги продажу зросли в декілька разів. Це дозволило нівелювати падіння продажу на «домашньому» ринку.
Найуспішніші бізнеси сфокусувалися на діджиталізації точок контакту з клієнтом, а також на аналізі «шляху клієнта» та процесу продажу
6. Отримання стратегічної переваги в скрутних умовах
Проактивні компанії «читають знаки» та шукають нових способів – як використати свої сильні сторони у мінливому середовищі. Вони вміють побачити приховані можливості у своїй сфері бізнесу та екосистемі, а також вдало проінвестувати у придбання в інших сферах. Хтось скорочує людей – а ці організації формують стратегії залучення талантів, які стали доступними на ринку праці. А деякі з цих компаній радикально змінюють свій портфель товарів чи послуг, коли бачать для цього підстави та можливості.
Скажімо, австралійська компанія Ansell, яка продає захисний одяг та рукавички для лабораторій, заводів та медичних установ, під час карантину докорінно змінила своє виробництво та ланцюжок постачання.
З початком пандемії попит на її продукцію суттєво зріс, і організації потрібно було швидко розширюватися. У лютому Ansell оголосила про придбання 50% акцій малазійської компанії Careplus, виробника латексу та рукавичок. Цей крок дозволив задовольнити зростаючий попит на засоби індивідуального захисту в Китаї – першій країні, яка зіткнулася із спалахом COVID-19. Фактично, Ansell довелося переорієнтувати усю систему ланцюгів постачання та виробництва на Китай. Влада країни надала компанії пріоритетний статус, що дозволило їй імпортувати сировину та швидко повернути працівників на роботу. А у березні та квітні, коли пандемія почала просуватися на захід, Ansell переспрямувала велику частину продукції до Європи та інших країн, які опинилися в карантині.
Коли пандемія вщухне, попит на продукцію компанії, найімовірніше, зменшиться. Так само можна очікувати, що через рецесію знизиться попит на її захисне обладнання для заводів. Тому вже зараз Ansell планує наступні придбання, які дозволять їй продовжити зростати у майбутньому.
Компанія Lenovo здійснювала цілодобову технічну підтримку медичних установ в усьому Китаї, а учням із малозабезпечених родин допомогла отримати доступ до дистанційного навчання
7. Партнерство з державою та суспільством
Найуспішніші компанії визнають, що для боротьби з пандемією потрібен внесок усіх сторін: уряду, бізнесу та громадянського суспільства. Такі організації пропонують свої ресурси та досвід, щоб допомогти у будь-який спосіб. Є компанії, які починають виробляти критично важливі товари, інші – працевлаштовують людей, яких звільнили, треті – полегшують умови оплати для клієнтів.
Наприклад, виробник комп’ютерної техніки Lenovo з самого початку пандемії надав громадам у різних країнах комп’ютери, планшети та інше необхідне ІТ-обладнання для лікарень та шкіл. Також компанія забезпечила цілодобову технічну підтримку для медичних установ в усьому Китаї, а учням із малозабезпечених родин допомогла отримати доступ до дистанційного навчання. Також Lenovo підтримує дослідження ліків від COVID-19.
Заводи в Ухані були зупинені, тому компанії довелося мобілізувати понад 30 власних та сторонніх виробничих майданчиків у різних країнах, щоб клієнти отримували свої замовлення. Також Lenovo розробила платформу, що використовує штучний інтелект, великі дані та «інтернет речей» для прогнозування майбутніх трендів та планування відновлення виробництва на заводах.
Для дистриб’юторів та партнерів у межах свого ланцюжка постачань компанія створила пакет рішень, який включав швидші виплати та розширене фінансування для збільшення грошового потоку. Компанія навіть надала тимчасові робочі місця для китайських працівників, які втратили роботу під час карантину. Ці кроки не тільки дозволили Lenovo підтримати власне виробництво, але й активізували економічну активність у постраждалих від пандемії регіонах.
За матеріалами bcg.com
Оскільки попит у поточних умовах змінюється, і дуже часто – досить швидко, то компаніям потрібно прискорювати власну цифрову трансформацію. Найуспішніші бізнеси фокусуються на діджиталізації точок контакту з клієнтом, а також на аналізі «шляху клієнта» та процесу продажу. Зокрема, вони впроваджують безконтактну доставку, допомагають працівникам пробувати нові способи взаємодії як всередині організації, так і зовні (скажімо, із замовниками, постачальниками, партнерами та іншими стейкхолдерами).
Один з прикладів, на які можна орієнтуватися, – це виробник пива Budweiser APAC. Коли почався карантин, ресторани та нічні клуби були зачинені, отже, компанія втратила основні канали продажу. Менеджменту довелося діяти швидко. Майже одразу компанія організувала доставку продукції додому споживачам, що беруть участь у програмі лояльності. Так вона стимулювала повторні покупки її товару постійними клієнтами.
У Китаї Budweiser APAC спрямувала зусилля на електронну комерцію та впровадження багатоканального підходу. Вона стала організовувати стріми виступів популярних діджеїв, онлайн-події, присвячені відеоіграм, залучала «цифрових» інфлюенсерів. Це дозволило компанії охопити не тільки наявних клієнтів, але й вийти на нових.
У партнерстві з сайтом Tmall, який має понад 500 мільйонів активних користувачів щомісяця, Budweiser APAC створила платформу, що дозволяє клієнтам замовляти пиво в інтернеті під час відвідування віртуальних подій. А щоб гарантувати збереження лояльності, компанія запустила програму знижок на основі купонів, які можна буде використати після відкриття барів та ресторанів.
Результатом цих кроків стала частка ринку електронної комерції, майже вдвічі більша за частку найближчого конкурента. А в деяких нових каналах, на кшталт Meituan, Ele.me та Hema, обсяги продажу зросли в декілька разів. Це дозволило нівелювати падіння продажу на «домашньому» ринку.
Найуспішніші бізнеси сфокусувалися на діджиталізації точок контакту з клієнтом, а також на аналізі «шляху клієнта» та процесу продажу
Найуспішніші бізнеси сфокусувалися на діджиталізації точок контакту з клієнтом, а також на аналізі «шляху клієнта» та процесу продажу
6. Отримання стратегічної переваги в скрутних умовах
Проактивні компанії «читають знаки» та шукають нових способів – як використати свої сильні сторони у мінливому середовищі. Вони вміють побачити приховані можливості у своїй сфері бізнесу та екосистемі, а також вдало проінвестувати у придбання в інших сферах. Хтось скорочує людей – а ці організації формують стратегії залучення талантів, які стали доступними на ринку праці. А деякі з цих компаній радикально змінюють свій портфель товарів чи послуг, коли бачать для цього підстави та можливості.
Скажімо, австралійська компанія Ansell, яка продає захисний одяг та рукавички для лабораторій, заводів та медичних установ, під час карантину докорінно змінила своє виробництво та ланцюжок постачання.
З початком пандемії попит на її продукцію суттєво зріс, і організації потрібно було швидко розширюватися. У лютому Ansell оголосила про придбання 50% акцій малазійської компанії Careplus, виробника латексу та рукавичок. Цей крок дозволив задовольнити зростаючий попит на засоби індивідуального захисту в Китаї – першій країні, яка зіткнулася із спалахом COVID-19. Фактично, Ansell довелося переорієнтувати усю систему ланцюгів постачання та виробництва на Китай. Влада країни надала компанії пріоритетний статус, що дозволило їй імпортувати сировину та швидко повернути працівників на роботу. А у березні та квітні, коли пандемія почала просуватися на захід, Ansell переспрямувала велику частину продукції до Європи та інших країн, які опинилися в карантині.
Коли пандемія вщухне, попит на продукцію компанії, найімовірніше, зменшиться. Так само можна очікувати, що через рецесію знизиться попит на її захисне обладнання для заводів. Тому вже зараз Ansell планує наступні придбання, які дозволять їй продовжити зростати у майбутньому.
Компанія Lenovo здійснювала цілодобову технічну підтримку медичних установ в усьому Китаї, а учням із малозабезпечених родин допомогла отримати доступ до дистанційного навчання
7. Партнерство з державою та суспільством
Найуспішніші компанії визнають, що для боротьби з пандемією потрібен внесок усіх сторін: уряду, бізнесу та громадянського суспільства. Такі організації пропонують свої ресурси та досвід, щоб допомогти у будь-який спосіб. Є компанії, які починають виробляти критично важливі товари, інші – працевлаштовують людей, яких звільнили, треті – полегшують умови оплати для клієнтів.
Наприклад, виробник комп’ютерної техніки Lenovo з самого початку пандемії надав громадам у різних країнах комп’ютери, планшети та інше необхідне ІТ-обладнання для лікарень та шкіл. Також компанія забезпечила цілодобову технічну підтримку для медичних установ в усьому Китаї, а учням із малозабезпечених родин допомогла отримати доступ до дистанційного навчання. Також Lenovo підтримує дослідження ліків від COVID-19.
Заводи в Ухані були зупинені, тому компанії довелося мобілізувати понад 30 власних та сторонніх виробничих майданчиків у різних країнах, щоб клієнти отримували свої замовлення. Також Lenovo розробила платформу, що використовує штучний інтелект, великі дані та «інтернет речей» для прогнозування майбутніх трендів та планування відновлення виробництва на заводах.
Для дистриб’юторів та партнерів у межах свого ланцюжка постачань компанія створила пакет рішень, який включав швидші виплати та розширене фінансування для збільшення грошового потоку. Компанія навіть надала тимчасові робочі місця для китайських працівників, які втратили роботу під час карантину. Ці кроки не тільки дозволили Lenovo підтримати власне виробництво, але й активізували економічну активність у постраждалих від пандемії регіонах.
За матеріалами bcg.com
Проактивні компанії «читають знаки» та шукають нових способів – як використати свої сильні сторони у мінливому середовищі. Вони вміють побачити приховані можливості у своїй сфері бізнесу та екосистемі, а також вдало проінвестувати у придбання в інших сферах. Хтось скорочує людей – а ці організації формують стратегії залучення талантів, які стали доступними на ринку праці. А деякі з цих компаній радикально змінюють свій портфель товарів чи послуг, коли бачать для цього підстави та можливості.
Скажімо, австралійська компанія Ansell, яка продає захисний одяг та рукавички для лабораторій, заводів та медичних установ, під час карантину докорінно змінила своє виробництво та ланцюжок постачання.
З початком пандемії попит на її продукцію суттєво зріс, і організації потрібно було швидко розширюватися. У лютому Ansell оголосила про придбання 50% акцій малазійської компанії Careplus, виробника латексу та рукавичок. Цей крок дозволив задовольнити зростаючий попит на засоби індивідуального захисту в Китаї – першій країні, яка зіткнулася із спалахом COVID-19. Фактично, Ansell довелося переорієнтувати усю систему ланцюгів постачання та виробництва на Китай. Влада країни надала компанії пріоритетний статус, що дозволило їй імпортувати сировину та швидко повернути працівників на роботу. А у березні та квітні, коли пандемія почала просуватися на захід, Ansell переспрямувала велику частину продукції до Європи та інших країн, які опинилися в карантині.
Коли пандемія вщухне, попит на продукцію компанії, найімовірніше, зменшиться. Так само можна очікувати, що через рецесію знизиться попит на її захисне обладнання для заводів. Тому вже зараз Ansell планує наступні придбання, які дозволять їй продовжити зростати у майбутньому.
Компанія Lenovo здійснювала цілодобову технічну підтримку медичних установ в усьому Китаї, а учням із малозабезпечених родин допомогла отримати доступ до дистанційного навчання
Компанія Lenovo здійснювала цілодобову технічну підтримку медичних установ в усьому Китаї, а учням із малозабезпечених родин допомогла отримати доступ до дистанційного навчання
7. Партнерство з державою та суспільством
Найуспішніші компанії визнають, що для боротьби з пандемією потрібен внесок усіх сторін: уряду, бізнесу та громадянського суспільства. Такі організації пропонують свої ресурси та досвід, щоб допомогти у будь-який спосіб. Є компанії, які починають виробляти критично важливі товари, інші – працевлаштовують людей, яких звільнили, треті – полегшують умови оплати для клієнтів.
Наприклад, виробник комп’ютерної техніки Lenovo з самого початку пандемії надав громадам у різних країнах комп’ютери, планшети та інше необхідне ІТ-обладнання для лікарень та шкіл. Також компанія забезпечила цілодобову технічну підтримку для медичних установ в усьому Китаї, а учням із малозабезпечених родин допомогла отримати доступ до дистанційного навчання. Також Lenovo підтримує дослідження ліків від COVID-19.
Заводи в Ухані були зупинені, тому компанії довелося мобілізувати понад 30 власних та сторонніх виробничих майданчиків у різних країнах, щоб клієнти отримували свої замовлення. Також Lenovo розробила платформу, що використовує штучний інтелект, великі дані та «інтернет речей» для прогнозування майбутніх трендів та планування відновлення виробництва на заводах.
Для дистриб’юторів та партнерів у межах свого ланцюжка постачань компанія створила пакет рішень, який включав швидші виплати та розширене фінансування для збільшення грошового потоку. Компанія навіть надала тимчасові робочі місця для китайських працівників, які втратили роботу під час карантину. Ці кроки не тільки дозволили Lenovo підтримати власне виробництво, але й активізували економічну активність у постраждалих від пандемії регіонах.
За матеріалами bcg.com
Найуспішніші компанії визнають, що для боротьби з пандемією потрібен внесок усіх сторін: уряду, бізнесу та громадянського суспільства. Такі організації пропонують свої ресурси та досвід, щоб допомогти у будь-який спосіб. Є компанії, які починають виробляти критично важливі товари, інші – працевлаштовують людей, яких звільнили, треті – полегшують умови оплати для клієнтів.
Наприклад, виробник комп’ютерної техніки Lenovo з самого початку пандемії надав громадам у різних країнах комп’ютери, планшети та інше необхідне ІТ-обладнання для лікарень та шкіл. Також компанія забезпечила цілодобову технічну підтримку для медичних установ в усьому Китаї, а учням із малозабезпечених родин допомогла отримати доступ до дистанційного навчання. Також Lenovo підтримує дослідження ліків від COVID-19.
Заводи в Ухані були зупинені, тому компанії довелося мобілізувати понад 30 власних та сторонніх виробничих майданчиків у різних країнах, щоб клієнти отримували свої замовлення. Також Lenovo розробила платформу, що використовує штучний інтелект, великі дані та «інтернет речей» для прогнозування майбутніх трендів та планування відновлення виробництва на заводах.
Для дистриб’юторів та партнерів у межах свого ланцюжка постачань компанія створила пакет рішень, який включав швидші виплати та розширене фінансування для збільшення грошового потоку. Компанія навіть надала тимчасові робочі місця для китайських працівників, які втратили роботу під час карантину. Ці кроки не тільки дозволили Lenovo підтримати власне виробництво, але й активізували економічну активність у постраждалих від пандемії регіонах.
За матеріалами bcg.com