Дізнайся першим
Останні події та новини з життя KMBS дізнавайтеся у розділі KMBS Live що знаходиться у верхньому правому куті екрану
Відкрити kmbs live
Для компаній це часто означає перехід до цифрових та віддалених операційних моделей. Ось деякі способи, які можуть допомогти у цьому.
1. Персоналізовані повідомлення 2.0. Сама ідея про кастомізацію комунікації з людиною вже дуже не нова, тому зараз мова йде не про чатботів (ними вже нікого не здивуєш), а про змішаний підхід: людина + машина.
Скажімо, сервіс MeetAlfred допомагає організувати комунікаційні кампанії Linkedin для тих, кого цікавить аудиторія B2B. Цей та інші подібні інструменти спочатку автоматично запрошують людей приєднатися до вашої мережі. А потім, на основі наявної інформації, відправляють їм напівперсоналізовані повідомлення. Якщо потенційний клієнт відповів, у будь-який момент реальна людина може втрутитися та продовжити спілкування.
2. Вчитися у підлітків. Навіть в умовах обмеженого бюджету можна створювати якісний контент та проводити ненудні презентації. Досить обмежувати себе відео у Zoom чи Skype та PPT-файлами – натомість варто подивитися на деяких підлітків, які завойовують TikTok або потокові платформи на кшталт Twitch. Вони облаштовують міністудії вдома: відеокамера, налаштування світла, інструменти для обробки аудіо та відео – і задають високу планку для багатьох бізнесів.
Зараз виникає чимало нових продуктів, які можуть бути корисними компаніям. Наприклад, сервіс mmhmm.app робить конференції значно цікавішими завдяки віртуальним кімнатам, спільним презентаціям, дозволяє миттєво поєднувати слайдшоу з відеопотоком тощо. Незабаром можна очікувати на появу цілої хвилі подібних сервісів.
Ідея про кастомізацію комунікації вже дуже не нова, тому зараз мова йде не про чатботів, а про змішаний підхід: людина + машина
Ідея про кастомізацію комунікації вже дуже не нова, тому зараз мова йде не про чатботів, а про змішаний підхід: людина + машина
Традиційним інструментам редагування відео також приходять на заміну нові. Один з них – Descript, який «витягує» аудіодоріжку з відео, переводить її в текст, який можна редагувати (видаляти слова, змінювати послідовність абзаців тощо). А відео автоматично буде відредаговано відповідно до змін в тексті.
3. Бути прозорими. Відкритість сприяє довірі. Коли немає змоги спілкуватися з клієнтами віч-на-віч, можна поступово втратити персональний зв’язок із ними. Щоб цього уникнути, компанії можуть ділитися чимось «внутрішнім» зі своєю аудиторією. В залежності від того, яким є бренд, це можуть бути зовсім різні речі: від зустрічей, на яких можна побачити дітей та домівки керівників, до подробиць про бізнес-модель.
Звичайно, не кожну взаємодію можна замінити цифровою. Віртуальні конференції не можуть стати повним аналогом офлайн-зустрічей. Час та зусилля, які ми витрачаємо на те, щоб зібратися й доїхати до місця призначення, є певною інвестицією у стосунки з людиною. Їх не можна вважати даремними, бо ми не є суто раціональними істотами.
Проте в нинішніх умовах ми змушені підлаштовуватися та експериментувати з новими форматами взаємодії, інструментами й технологіями. Можливо, якісь із них дозволять значно підвищити цінність, яку ви надаєте клієнту, і залишаться надовго – навіть коли цей турбулентний період скінчиться.
За матеріалами boardofinnovation.com