Гра багатолика: вона приймає різноманітні форми, і в кожній з цих ніш є простір для інновацій. Наприклад, вагому роль у сучасній популярній культурі відіграє електронний спорт (esport). У серпні 2018 року компанія Myesports Ventures оголосила плани щодо побудови спеціального стадіону у Канаді. Він матиме місця для 250 глядачів, 40 ігрових станцій, великі екрани з можливістю ведення трансляцій, заклади харчування. Відкриється він на початку 2019 року. І на той момент буде вже не першим: у Китаї готується до відкриття стадіон, повністю присвячений електронному спорту.
А у червні 2018-го у США з’явився додаток Ward, який дозволяє фанатам робити передбачення щодо подій, які стануться у грі, і вигравати призи (навушники, квитки на змагання і т.д.). Цей проект став можливим завдяки інвестиціям у $600 тис., які зробили такі серйозні гравці, як Impulse VC, SmartHub та інші.
Гра вже давно не обмежується відео- чи онлайн-просторами. Тим паче, що навіть підлітки сьогодні намагаються обмежити кількість часу, проведеного перед екраном. У реальному житті безліч можливостей для того, щоб допомогти людям пограти. Наприклад, аеропорт Чангі у Сінгапурі для цього використав метеликів-роботів, що управлялись дистанційно. Це відбувалось у межах липневої промо-кампанії “Вдача усюди” (на крилах цих метеликів були плями, схожі на число 88, а цифра 8 – це символ везіння в Азії). А в серпні у цьому ж аеропорту відкрили ігровий майданчик з сітками для лазіння та гірками. Його можуть використовувати до 50 людей одночасно, він безкоштовний і відкритий цілодобово.
Ще один публічний ігровий простір незабаром з’явиться у Копенгагені. Дизайнерська студія Fokstrot нещодавно представила проект штучних “островів”, які будуть розташовані у гавані міста. Вони являтимуть собою дерев’яні платформи, де можна буде відпочивати, засмагати, паркувати каяки. Острови можна буде пов’язати один з одним, формуючи штучний архіпелаг, у випадку проведення спеціальних заходів. Також планується розмістити на островах ферму, що вирощуватиме мідій, сцену, сауну та вишку для стрибків у воду.
Гра вже давно не обмежується відео- чи онлайн-просторами. Тим паче, що навіть підлітки сьогодні намагаються обмежити кількість часу, проведеного перед екраном
Гра вже давно не обмежується відео- чи онлайн-просторами. Тим паче, що навіть підлітки сьогодні намагаються обмежити кількість часу, проведеного перед екраном
У червні 2018 року канадський «Cirque du Soleil» представив концепт Creative, який можуть використовувати локації на кшталт торговельних центрів. Creative являє собою інтерактивний досвід з ефектом занурення. Люди можуть відчути, як це – жонглювати, стрибати паркур чи банджі-джампінг, тощо. Перший простір з використанням концепту Creative буде відкрито в Торонто у вересні 2019-го.
Окрім створення гри – у тій чи іншій її формі, – компанії можуть пропонувати людям різноманітні продукти, що допомагатимуть їм грати або популяризуватимуть гру. Наприклад, американська дизайнерська компанія Moniker півроку тому запустила бренд одягу для електронного спорту H4X. Призначення такого одягу – робити досвід гравця комфортнішим. Також компанія випускає лінійку звичайного одягу, що має демонструвати оточуючим – ви або граєте, або є прихильником електронного спорту.
Таким чином, сама концепція гри надає бізнесу безліч можливостей, і компаніям варто поміркувати: що саме їм треба використовувати. Чи потрібно створювати новий досвід для клієнтів? Чи є можливість для запуску нових продуктів? Як саме гра вписується у ваш бізнес?
За матеріалами trendwatching.com