Дізнайся першим
Останні події та новини з життя KMBS дізнавайтеся у розділі KMBS Live що знаходиться у верхньому правому куті екрану
Відкрити kmbs liveКомпанія «АТБ» має найбільшу мережу супермаркетів в Україні: у грудні 2021-го їх було 1277 у 279 населених пунктах. На початок війни у корпорації працювало майже 60 тис. людей. Швидко переналаштувати такий великий «організм» — надскладне завдання. Проте вже наступного дня після того, як чобіт першого окупанта торкнувсь української землі, «АТБ» створила власний мобілізаційний штаб, а особливий акцент зробила на логістичній та транспортній інфраструктурі й безпеці працівників.
«АТБ» поставила за мету забезпечити достатню кількість товарних залишків на власних складських центрах. Вона продовжила своєчасно розраховуватися з постачальниками, і це дозволило їй утримати надійну лінію поповнення товарних запасів. Також «АТБ» запустила пряме постачання продуктів харчування та товарів першої необхідності з Польщі, країн Балтії та Туреччини.
Компанія успішно працює й на фінансовому фронті. Зокрема, за перші 30 днів війни розмір гуманітарної допомоги, наданої корпорацією українцям, перевищив 50 мільйонів гривень. А ще 100 млн гривень компанія перерахувала до держбюджету у вигляді авансового податкового платежу. Також кожен громадянин України отримав можливість знімати готівку з власного рахунку на касах мережі «АТБ».
«АТБ» впровадила механізми додаткового стимулювання та підтримки працівників, які виконують свою роботу в надважких та надскладних умовах (у небезпечних районах, де відбувалися зіткнення). А ще вона забезпечує продуктами харчування військові частини ЗСУ, об’єднання територіальної оборони, резервістів. Для цього у корпорації сформували спеціальні резервні фонди.
18 березня стартував проєкт зі збору допомоги для ЗСУ і ТРО на всій території України. Команда «АТБ» разом з волонтерами і небайдужими співвітчизниками вже за перші три дні зібрала понад 8 тис. кг допомоги.
Навіть приміщення магазинів служать на благо народу України. Від перших днів війни точки мережі з підвальними приміщеннями дообладнали й надали у користування громадянам у якості бомбосховищ.
На інформаційному фронті «АТБ» разом з партнерами одержала вже декілька перемог. Зокрема, спільно з командою КОЛО, іншими торговельними мережами та Мінцифри було створено онлайн-карту продовольчих магазинів, де зазначені графіки роботи та інші актуальні дані. Ця карта є відкритою базою: долучитися до неї можуть різні торговельні точки та підприємці.
Чекаємо на нові успіхи та йдемо усі разом до перемоги!