Дізнайся першим
Останні події та новини з життя KMBS дізнавайтеся у розділі KMBS Live що знаходиться у верхньому правому куті екрану
Відкрити kmbs live
У США 79% малих бізнесів вже втілюють певні зміни, щоб краще задовольняти потреби клієнтів. 7% з них – запропонували нові продукти чи сервіси, які спрямовані на боротьбу з пандемією (за даними CNBC & Survey Monkey).
Пандемія та виклики, які вона поставила перед людством, підштовхнули організації до швидшого впровадження сучасних технологій та створення інноваційних продуктів. Один з прикладів – японська компанія Donut Robotics. Нещодавно вона почала збирати кошти для випуску продукту під назвою C-FACE. Це маска, що через Bluetooth під’єднується до смартфону, вміє записувати розмови, підсилювати голос людини, робити телефонні дзвінки, транскрибувати розмову в текст, а також перекладати з японської на 8 інших мов. Вона виготовлена з пластику, її можна носити під звичайними масками для обличчя.
Краудфандингова кампанія C-FACE зібрала $260 тис. протягом перших 37 хвилин. Вже у вересні перші покупці отримають свої маски. А згодом Donut Robotics планує вийти на міжнародний ринок.
Чому цей приклад є важливим? Насправді більшість людських потреб не змінюються з часів, коли ми жили у печерах. Для нас так само важливе здоров’я, зв’язки, любов тощо. Але пандемія зруйнувала велику кількість способів задоволення цих потреб. Скажімо, потреба у тому, щоб бути почути іншими, зараз часом трансформується у потребу «щоб мене почули, коли я в масці». C-FACE дозволяє людині полегшити спілкування і навіть розширити коло знайомих, незважаючи на вірусну загрозу.
У США 79% малих бізнесів вже втілюють зміни, щоб краще задовольняти потреби клієнтів. 7% з них – запропонували нові продукти чи сервіси, які спрямовані на боротьбу з пандемією
У США 79% малих бізнесів вже втілюють зміни, щоб краще задовольняти потреби клієнтів. 7% з них – запропонували нові продукти чи сервіси, які спрямовані на боротьбу з пандемією
Фахівці Trendwatching.com радять управлінцям поміркувати: які довгострокові потреби вже задовольняє ваша організація? Як вони змінюються зараз? І що можна з цим зробити?
Ще одним напрямом цифровізації, який багаторазово пришвидшила пандемія, став перехід бізнесів та подій в онлайн. Великі заходи стали неможливими, але світ поступово адаптується до цього. Наприклад, навесні 2020-го вперше відбувся віртуальний Шанхайський тиждень моди. У межах події Tmall провів семиденні покази через Taobao Live. Понад 150 брендів та дизайнерів презентували осінньо-зимові колекції на віртуальних подіумах, використовуючи зелені екрани та доповнену реальність. А глядачі могли купувати одяг під час показів, слухати коментарі моделей та дизайнерів у режимі реального часу та ставити запитання упродовж прямої трансляції.
У березні 2020 року Nannyfy – іспанський сервіс, що з’єднує нянь із сім’ями, – переосмислив себе через пандемію. Оскільки няні більше не могли доглядати за дітьми, приходячи до них додому, компанія почала пропонувати послуги «віддалених» нянь, які можуть зайняти дитину, навчаючи її йоги, гри на гітарі, співу, малюванню, програмуванню або математиці за допомогою відеочату. Мета Nannyfy – надати батькам можливість провести час наодинці з собою, а також забезпечити нянь роботою.
Великі зміни у суспільстві означають зміни у ваших клієнтів. Експерти Trendwatching.com пропонують скласти перелік 10-20 змін у тому, як ваші клієнти мислять, що вони відчувають та що їм потрібно. А потім запитати себе: які ресурси є у вас, щоб відреагувати принаймні на одну з цих змін?
Джерело: Trendwatching.com