Школа для лідерів,
які прагнуть змін

Дізнайся першим

Останні новини KMBS в реальному часі

Останні події та новини з життя KMBS дізнавайтеся у розділі KMBS Live що знаходиться у верхньому правому куті екрану

Відкрити kmbs live
Головна
/
Статті
/
Як бізнес працює під час війни. Епізод 8. Сергій Котенко
01.07.2022
2150
2хв
Як бізнес працює під час війни. Епізод 8. Сергій Котенко
Люди. Лідерство і менеджмент. Культура
Компанія FoodEx спеціалізується на здоровому харчуванні: виробляє і доставляє збалансовані і корисні комплексні обіди. Зі стартом повномасштабної війни FoodEx довелося переналаштувались і виготовляти їжу, яка мала бути дуже калорійною. Нині ж продукцію в упаковках тривалого зберігання відправляють на фронт та мешканцям постраждалих від війни населених пунктів.

Сергій Котенко — учасник програми CEO development program здоровий спосіб життя не лише практикує сам, але допомагає вести його іншим. Тож, не дивно, що на цьому він і бізнес побудував.

В 2012 році він з сестрою Світланою заснував компанію FoodEx, яка займалася доставкою органічної фермерської продукції. Втім, в процесі опрацювання бізнес-плану, спілкування з дієтологами та шеф-кухарями вже у 2014 році вони зрозуміли, що хочуть доставляти не просто органічні продукти, а комплексні обіди здорового харчування. На той час мало хто розумів цінність такого раціону. Але за десять років компанії вдалося знайти чимало однодумців-клієнтів, які довірили FoodEx свій режим харчування, а компанія стала справжнім експертом зі здорового способу життя.

Насьогодні, окрім FoodEx, підприємці успішно розвивають кілька напрямів здорового та зручного харчування — такі бренди, як iceFood (заморожені ready-to-eat здорові страви) та FoodBanka (здорові та корисні страви в екологічній скляній упаковці).

З початком широкомасштабної війни доставку тимчасово припинили і використали наявні потужності для приготування їжі військовим, пожежникам, поліції, теробороні та багатодітним сім'ям.

Нині ж в партнерстві з благодійною ініціативою «Життєлюб» готують їжу для людей пенсійного віку.

Також освоїли виробництво наборів MRE — готової до вживання їжі у спеціальній упаковці, яка називається реторт-пакети. Технологію та продукт розробили ще в далекому 2019 році. Зараз адаптували під нинішні реалії. Смачний український борщ, гречка з м'ясом, картопляний гуляш та суп з куркою та локшиною, які можна вживати одразу з пакета холодними або підігріти на вогні/вугіллі, чи за допомогою спеціального безполум’яного нагрівача. Зберігати можна при кімнатній температурі. Зручно, враховуючи обставини. А головне, корисно та смачно. Продукцію передають на фронт та людям, постраждалим від війни.

«Захисник має бути озброєний, вдягнений та нагодований, — пише у себе на сторінці в Facebook Сергій. — Напевно немає жодної іншої нації на Землі, як Українці. Так можемо об'єднуватися тільки ми. Без команди зверху кожен займає свій фронт, знає, що робити - хтось знаходить та приганяє автівки, хтось тягне з усіх куточків світу приціли, теплики, броніки, хтось переформатовується та починає шити одяг та взуття, виготовляти броню, хтось ремонтує та модернізує техніку. І це тільки про тилові задачі, не кажучи вже про черги у воєнкоматах».

kmbs live
01.11.2024 в 18:30
Новий подкаст: "Організаційне здоров’я: кейс Сільпо" ...
22.10.2024 в 16:00
Новий подкаст: "Продажі: управління очікуваннями клієнта" ...
09.10.2024 в 18:00
Новий подкаст: "Інноваційні продукти: 6 питань для створення нових рішень" ...
04.10.2024 в 18:00
Новий подкаст: "Аналітика в бізнесі: типи, моделі, рішення" ...
05.09.2024 в 18:00
Новий подкаст: "Менеджмент: стилі управління" ...
19.08.2024 в 16:40
Новий подкаст: "Продажі: стратегічні зміни, кейс Balbek Bureau" ...
31.07.2024 в 14:00
Людський капітал: пошук та розвиток команди ...
23.07.2024 в 12:00
Економічна інженерія як рушій економічного зростання ...