A school for leaders who want change

Learn first

KMBS latest news in real time

For the latest KMBS events and news, visit KMBS Live at the top right corner of the screen

Open kmbs live
Home
/
Podcasts
/
Три горизонти розвитку цінності для клієнта
number of views11288
podcast time 39 min
Три горизонти розвитку цінності для клієнта
Marketing. Communications. Pr
podcast background
Новий подкаст цього тижня — «Три горизонти розвитку цінності» ми спілкуємось з Оленою Мальцевою. Особливо радимо слухати топам, які переконані, що перші особи компанії — зобов'язані бути головними маркетологами в компанії. Щоб створювати додаткову цінність варто поставити собі питання: чи реально змінюється рівень задоволеності клієнтів? Чи змінюються у нас підходи до створення нових продуктів і швидкості реакції на зміну контексту? Наскільки ми швидко адаптивні як система?
author photo
Author of the podcast
Олена Мальцева
Professor
Олена Мальцева - має 20 років управлінського досвіду на позиціях маркетинг-директорки, директорки з розвитку, генеральної директорки у сферах бізнес-освіти, бізнес-видавництва, виробництва та FMCG. Керівниця програм: «Літня школа тотального маркетингу», «Школа маркетингу», «Стратегічний маркетинг для ТОПів».
kmbs live
22.12.2024 at 16:30
Новий подкаст "Архітектори Систем: Роман Грищук" ...
20.11.2024 at 17:00
Новий подкаст: "Стратегічна гнучкість: як аналітичне мислення допомагає адаптуватись до мінливих умо ...
01.11.2024 at 18:30
Новий подкаст: "Організаційне здоров’я: кейс Сільпо" ...
22.10.2024 at 16:00
Новий подкаст: "Продажі: управління очікуваннями клієнта" ...
09.10.2024 at 18:00
Новий подкаст: "Інноваційні продукти: 6 питань для створення нових рішень" ...
04.10.2024 at 18:00
Новий подкаст: "Аналітика в бізнесі: типи, моделі, рішення" ...
05.09.2024 at 18:00
Новий подкаст: "Менеджмент: стилі управління" ...
19.08.2024 at 16:40
Новий подкаст: "Продажі: стратегічні зміни, кейс Balbek Bureau" ...