A school for leaders who want change

Learn first

KMBS latest news in real time

For the latest KMBS events and news, visit KMBS Live at the top right corner of the screen

Open kmbs live
Home
/
Podcasts
/
Рівні маркетингової стратегії: бренд, комунікаційна, діджитал
number of views3286
podcast time 53 min
Рівні маркетингової стратегії: бренд, комунікаційна, діджитал
Marketing. Communications. Pr
podcast background
Коли говоримо про втілення маркетингової стратегії, то постає питання, що саме має відбуватись на різних її рівнях? Яка суттєва різниця між комунікаційною, діджитал, бренд стратегіями і чим нам може допомогти це розрізнення краще створювати і доносити цінність клієнту?
author photo
Author of the podcast
Марія Кочмарук
Visiting professor
СЕО агенції digital-комунікацій HASHTAG, співзасновниця RushSender (https://www.rushsender.com/). Вісім років працює в сфері маркетингу, п’ять з яких — у цифрових комунікаціях. Має досвід роботи з ринковими дослідженнями, розробкою комунікаційних та маркетингових стратегій, PR-комунікацією та побудовою бізнес-процесів.
kmbs live
01.11.2024 at 18:30
Новий подкаст: "Організаційне здоров’я: кейс Сільпо" ...
22.10.2024 at 16:00
Новий подкаст: "Продажі: управління очікуваннями клієнта" ...
09.10.2024 at 18:00
Новий подкаст: "Інноваційні продукти: 6 питань для створення нових рішень" ...
04.10.2024 at 18:00
Новий подкаст: "Аналітика в бізнесі: типи, моделі, рішення" ...
05.09.2024 at 18:00
Новий подкаст: "Менеджмент: стилі управління" ...
19.08.2024 at 16:40
Новий подкаст: "Продажі: стратегічні зміни, кейс Balbek Bureau" ...
31.07.2024 at 14:00
Human capital: finding and developing a team ...
23.07.2024 at 12:00
Economic engineering as a driver of economic growth ...