Learn first
For the latest KMBS events and news, visit KMBS Live at the top right corner of the screen
Open kmbs live[EN] Багато людей вже сьогодні намагаються контролювати час, проведений у Facebook та інших соцмережах. Хтось влаштовує собі «тижні детоксу», а хтось – взагалі видаляє акаунт. Але навряд чи соціальні медіа зникнуть. Скоріше за все, криза чекає на великі платформи, а ось у новітніх соцмереж з’явиться шанс стати більш популярними. Те, що найвідоміші соціальні медіа є токсичними, доводить чимало досліджень. Наприклад, проведене у Корнельському університеті. Воно свідчить: жінок-інфлюенсерок в Instagram одночасно критикують за те, що вони «занадто реальні» й за те, що вони «недостатньо реальні». Ще одне дослідження, опубліковане у журналі Journal of Abnormal Psychology, стверджує: з 2009 по 2017 роки депресія в американських підлітків 14-17 років стала поширенішою на 60%, у 18-21-річних – на 46%. Також суттєво (для деяких груп – удвічі) почастішали випадки суїциду. Однією з причин дослідники вважають соціальні медіа. Все свідчить про те, що незабаром на соціальні мережі може чекати відтік користувачів. Що прийде на місце відомих платформ? І як бізнесу використовувати цю тенденцію?
Зв'язок і самовираження - основні потреби людини. Тому споживачі продовжуватимуть задовольняти їх в інтернеті – і в 2020 році, й потім. Проте навряд чи шукатимуть цього у великих соцмережах
The Night Feed - англійська мобільна соцмережа, призначена для матусь, які не сплять через нічне грудне вигодовування. Вона має функцію чату, а також містить корисний контент: інтерв'ю з педіатрами, огляди найкращого одягу для тих, хто вигодовує грудьми, інформацію про книжкові клуби та інші групи за інтересами. Застосунок має й функцію таймеру, що дозволяє відслідковувати режим малюка. У липні 2019 році американський стартап Quilt запустив мобільний застосунок з однойменною назвою. Він допомагає жінкам, які є професіоналками у певній справі, влаштовувати зустрічі (майстер-класи тощо) у власних домівках. Користувачки за допомогою застосунку можуть знайти події, що відбуваються неподалік. Звичайний формат - зустріч у невеликій групі, де господиня ділиться знаннями про будь-що (управління фінансами, фандрейзинг, виховання дітей і т.д.). Щоб відвідати подію, потрібно придбати квиток (вартістю $12-30), частина прибутку йде господині, яка влаштовує зустріч. Також можна придбати абонемент «усе включено» на місяць за $39. Користувачки, які побували на події разом, можуть продовжувати спілкуватися через застосунок. Великий бізнес вже помітив потребу людей у близькому та екологічному спілкуванні: скажімо, бренд безалкогольних напоїв Sprite у жовтні 2019-го запустив кампанію You are Not Alone у Латинській Америці. Спочатку у співпраці з Google він з'ясував, які проблеми найбільше хвилюють молодь, а потім відкрив форуми на Reddit, де можна обговорити ці проблеми та знайти підтримку. Кожний такий форум очолив інфлюенсер, який має досвід у певній темі (від «як це – досі бути незайманим» до «як розповісти то те, що ти – трансгендер»). Зв'язок і самовираження - основні потреби людини. Тому споживачі продовжуватимуть задовольняти їх в інтернеті – і в 2020 році, й потім. Проте навряд чи шукатимуть цього у великих соцмережах. Компаніям, яким важливо підтримувати клієнтів, варто замислитися над тим, як створити для них безпечну, цікаву й осмислену спільноту, де можна зустріти однодумців та знайти розуміння. За матеріалами Trendwatching.com