A school for leaders who want change

Learn first

KMBS latest news in real time

For the latest KMBS events and news, visit KMBS Live at the top right corner of the screen

Open kmbs live
04.02.2020
624
4min
People. Leadership and management. Culture
[EN] Про це говорять дедалі частіше: соціальні мережі негативно впливають на особисті та колективні відносини. Звичайно, ці платформи мають і чимало переваг, проте нерідко їх токсичність та наявність «поганих гравців» (фейкових акаунтів тощо) зводить усі позитивні сторони соціальних медіа нанівець. Фахівці Trendwatching.com впевнені, що у 2020 році споживачі шукатимуть «протиотруту» від шкідливих онлайн-спільнот та платформ.

[EN] Багато людей вже сьогодні намагаються контролювати час, проведений у Facebook та інших соцмережах. Хтось влаштовує собі «тижні детоксу», а хтось – взагалі видаляє акаунт. Але навряд чи соціальні медіа зникнуть. Скоріше за все, криза чекає на великі платформи, а ось у новітніх соцмереж з’явиться шанс стати більш популярними. Те, що найвідоміші соціальні медіа є токсичними, доводить чимало досліджень. Наприклад, проведене у Корнельському університеті. Воно свідчить: жінок-інфлюенсерок в Instagram одночасно критикують за те, що вони «занадто реальні» й за те, що вони «недостатньо реальні». Ще одне дослідження, опубліковане у журналі Journal of Abnormal Psychology, стверджує: з 2009 по 2017 роки депресія в американських підлітків 14-17 років стала поширенішою на 60%, у 18-21-річних – на 46%.  Також суттєво (для деяких груп – удвічі) почастішали випадки суїциду. Однією з причин дослідники вважають соціальні медіа. Все свідчить про те, що незабаром на соціальні мережі може чекати відтік користувачів. Що прийде на місце відомих платформ? І як бізнесу використовувати цю тенденцію?  

Зв'язок і самовираження - основні потреби людини. Тому споживачі продовжуватимуть задовольняти їх в інтернеті – і в 2020 році, й потім. Проте навряд чи шукатимуть цього у великих соцмережах

  The Night Feed - англійська мобільна соцмережа, призначена для матусь, які не сплять через нічне грудне вигодовування. Вона має функцію чату, а також містить корисний контент: інтерв'ю з педіатрами, огляди найкращого одягу для тих, хто вигодовує грудьми, інформацію про книжкові клуби та інші групи за інтересами. Застосунок має й функцію таймеру, що дозволяє відслідковувати режим малюка. У липні 2019 році американський стартап Quilt запустив мобільний застосунок з однойменною назвою. Він допомагає жінкам, які є професіоналками у певній справі, влаштовувати зустрічі (майстер-класи тощо) у власних домівках. Користувачки за допомогою застосунку можуть знайти події, що відбуваються неподалік. Звичайний формат - зустріч у невеликій групі, де господиня ділиться знаннями про будь-що (управління фінансами, фандрейзинг, виховання дітей і т.д.). Щоб відвідати подію, потрібно придбати квиток (вартістю $12-30), частина прибутку йде господині, яка влаштовує зустріч. Також можна придбати абонемент «усе включено» на місяць за $39. Користувачки, які побували на події разом, можуть продовжувати спілкуватися через застосунок. Великий бізнес вже помітив потребу людей у близькому та екологічному спілкуванні: скажімо, бренд безалкогольних напоїв Sprite у жовтні 2019-го запустив кампанію You are Not Alone у Латинській Америці. Спочатку у співпраці з Google він з'ясував, які проблеми найбільше хвилюють молодь, а потім відкрив форуми на Reddit, де можна обговорити ці проблеми та знайти підтримку. Кожний такий форум очолив інфлюенсер, який має досвід у певній темі (від «як це – досі бути незайманим» до «як розповісти то те, що ти – трансгендер»). Зв'язок і самовираження - основні потреби людини. Тому споживачі продовжуватимуть задовольняти їх в інтернеті – і в 2020 році, й потім. Проте навряд чи шукатимуть цього у великих соцмережах. Компаніям, яким важливо підтримувати клієнтів, варто замислитися над тим, як створити для них безпечну, цікаву й осмислену спільноту, де можна зустріти однодумців та знайти розуміння. За матеріалами Trendwatching.com

kmbs live
01.11.2024 at 18:30
Новий подкаст: "Організаційне здоров’я: кейс Сільпо" ...
22.10.2024 at 16:00
Новий подкаст: "Продажі: управління очікуваннями клієнта" ...
09.10.2024 at 18:00
Новий подкаст: "Інноваційні продукти: 6 питань для створення нових рішень" ...
04.10.2024 at 18:00
Новий подкаст: "Аналітика в бізнесі: типи, моделі, рішення" ...
05.09.2024 at 18:00
Новий подкаст: "Менеджмент: стилі управління" ...
19.08.2024 at 16:40
Новий подкаст: "Продажі: стратегічні зміни, кейс Balbek Bureau" ...
31.07.2024 at 14:00
Human capital: finding and developing a team ...
23.07.2024 at 12:00
Economic engineering as a driver of economic growth ...