Learn first
For the latest KMBS events and news, visit KMBS Live at the top right corner of the screen
Open kmbs live[EN] На думку фахівців Trendwatching.com, люди все частіше звертатимуться до брендів за певними життєвими навичками, за тим, що сприятиме досягненню їхніх персональних цілей. А якщо сказати узагальнено – то вони очікуватимуть допомоги у процесі «дорослішання», який у постдемографічному суспільстві є набагато складнішим, аніж будь-коли раніше. Чому так сталось, що подорослішати у сучасному світі – стало непростим завданням? Одна з причин – фінансова. Рівень безробіття серед молоді у багатьох країнах є досить високим, зарплати не зростають так швидко, як ціни на активи, – а значить, традиційні ознаки дорослого життя стають менш доступними. Чимало людей можуть купити будинок чи достатньо просунутись у кар‘єрі лише після 30 років, а то й значно пізніше. Наприклад, 15% американців у віці 25-35 років зараз мешкають у батьківських домівках (у 2000-му цей показник складав 10%). Крім того, змінюється саме поняття дорослішання - й розуміння тих елементів, які його складають. Скажімо, у Шанхаї приблизно 20% чоловіків 28-37 років неодружені, а ще у 2005 році їх було лише 12%. При цьому 40% одружених кажуть, що спочатку жили разом без офіційного оформлення стосунків. І, нарешті, цей тренд «підгодовують» різноманітні інновації у житті сучасного суспільства: шерингова економіка, коворкінги, сервіси на вимогу тощо. Вони дозволяють отримати деякі атрибути дорослого життя, не вкладаючи багато грошей. Споживачі й надалі очікуватимуть від компаній появи нових продуктів та послуг, які допомагатимуть їм підтримувати обраний стиль життя.
Подорослішати у сучасному світі стало непростим завданням. Одна з причин – фінансова: традиційні ознаки дорослого життя стають менш доступними
Один з прикладів демонструє компанія Loftium. Оскільки життя у великому місті не всім по кишені, Loftium пропонує людям, які купують житло, наступну угоду. Вони отримують $50 тис., а натомість протягом трьох років мають виставляти одну зі своїх кімнат на Airbnb. Розумний девайс Tasty One Top дозволяє готувати набагато швидше й простіше, аніж звичайне кухонне приладдя. Цей пристрій створили BuzzFeed та GE, він коштує від $149 й являє собою багатофункціональну індукційну поверхню. Вона інтегрується з мобільним додатком Tasty: синхронується з відеорецептами і автоматично підлаштовує функції та температуру під кожну стадію приготування їжі. Компанії, рухаючись в одному ритмі з цим трендом, можуть пропонувати не тільки продукти, але й стимулювати споживачів до переосмислення певних соціальних дилем. Наприклад, в Азії жінки стикаються з великим суспільним тиском у питанні одруження: вважається, що вони мають вийти заміж до 30 років. У липні 2017-го японський косметичний бренд SK-II випустив відеоролик, у якому жінка носить на собі «строк придатності», що закінчується у день її 30-річчя. Тим самим компанія пропонує дівчатам замислитись над тим, як вони хочуть будувати своє життя, у відповідності з якими мотивами. Як бізнес може скористатись цим трендом? Фахівці Trendwatching.com радять: зберіть команду й поміркуйте над тим, як ви можете допомогти своїм клієнтам «подорослішати» (у широкому розумінні цього слова). Запитайте себе: як змінюються погляди людей на стиль життя у вашому суспільному контексті? До яких життєвих цілей найчастіше прагнуть ваші споживачі? Як ви могли б допомогти їм у цьому? За матеріалами Trendwatching.com Ілюстрація: Trendwatching.com