Learn first
For the latest KMBS events and news, visit KMBS Live at the top right corner of the screen
Open kmbs live[EN] Сучасні технології відкривають перед компаніями безліч можливостей – у тому числі дозволяють формувати «сегменти з однієї людини». Наприклад, понад 40 мільйонів користувачів Spotify можуть отримувати щопонеділка унікальні плейлисти, підлаштовані під їхні смаки. Звичайно, такий підхід подобається майже кожному – бо він економить час і дає відчуття, що про вас дбають. Проте інколи в людині прокидається «інстинкт першовідкривача», і вона хоче дослідити, що знаходиться за межами відомої їй території. Вона прагне дізнатись – як виглядатиме взаємодія з компаніями та іншими споживачами, якщо вони не матимуть жодних упереджень щодо неї. Цей новий тренд тільки починає поширюватись, але, на думку фахівців з Trendwatching.com, вже у 2017 році компанії почнуть надавати більше можливостей для користувачів, які хочуть залишитись інкогніто.
Анонімність зараз виходить на новий рівень: стає можливим зберігати інкогніто, не наражаючись на ризик бути ображеним
Наприклад, американська компанія Interviewing.io (платформа, як дозволяє інженерам тренуватись у проходженні співбесід) нещодавно оголосила про запуск нової опції. Відтепер голоси і кандидата, і інтерв‘юера можуть бути змінені. Сервіс може позбавити їх ознак статі, додати синтетичні елементи чи навіть зробити схожими на голоси тварин. Головна мета – позбавитись упереджень, які можуть виникати під час співбесіди. За бажанням, у процесі проходження інтерв‘ю користувачі можуть відкрити свою особистість – і продовжити розмову вже від свого імені. Анонімність часто асоціюється із неповагою та образами. Тому, потрапивши до анонімного чату, можна очікувати будь-чого. Компанія Candid, розташована у США, намагається забезпечити анонімне спілкування без неприємних несподіванок. Вона використовує алгоритми машинного навчання, щоб знаходити і відфільтровувати небажаний контент (за даними сервісу, 40% повідомлень не публікується). Також Candid позначає необґрунтовані чутки і шукає підтверджень контенту у мережі. Треба відмітити, що це не єдиний подібний сервіс в інтернеті. У липні 2016 року Yahoo представила власний алгоритм, який дозволяє виявити образливі коментарі. Цей тренд стосується не лише анонімності, але й можливості досліджувати різні концепції ідентичності. Наприклад, з січня 2016 року сервіс Antipersona пропонує людям отримати досвід – як бути іншою людиною. Відбувається це у Twitter: користувач може обрати будь-який акаунт і протягом доби отримувати ті ж оповіщення, що й власник. Як кажуть розробники сервісу, мета проекту – дозволити людині зазирнути у соціальне життя інших, подивитись на світ з їхньої точки зору. В основі цієї тенденції лежить одна з базових потреб – у справедливому ставленні до себе, такому ж, як до інших. Саме про це варто пам‘ятати бізнесу, роблячи будь-які кроки у напрямку забезпечення анонімності для клієнтів. За матеріалами Trendwatching.com Фото: Trendwatching.com