A school for leaders who want change

Learn first

KMBS latest news in real time

For the latest KMBS events and news, visit KMBS Live at the top right corner of the screen

Open kmbs live
25.06.2018
740
3min
People. Leadership and management. Culture
[EN] Людині властиво не бачити того, що не вписується в її картину світу. Сучасні технології можуть допомогти їй виправити цю ситуацію – і про те, як саме, розповідає у короткому відео Скотт Харлі, венчурний капіталіст, консультант зі створення стартапів.

[EN] Деякі думки Скотта Харлі: - Зараз ми фокусуємось переважно на тому, що ми створюємо (скажімо, які технології) і як саме це робимо. На мою думку, нам було б варто зробити крок назад і поміркувати: а навіщо ми це будуємо? Нам потрібно «гуманізувати» технології – і застосувати їх до вирішення найбільш фундаментальних проблем людства. - Зробити це можна було б, скажімо, за допомогою «доповнення інтелекту», тобто застосування штучного інтелекту для розширення можливостей людини. Пол Інгліш, автор проекту Kayak.com, називає себе «реалістом ШІ» - він вірить, що штучний інтелект змінить світ, але розуміє, що станеться це не завтра й навіть не у найближчі роки. Зараз він створює нову компанію Lola, метою якої буде зробити процес планування подорожі більш «людським», повернути його з інтернету до рук людей. Клієнти телефонуватимуть справжнім агентам, щоб забронювати тур, але агенти будуть озброєні технологіями з використанням ШІ – і відтак забезпечать найкращий сервіс. - Сьогодні багато компаній діють за схожим принципом. Ще один приклад – сервіс Stitch Fix (послуги персонального стиліста). Ця компанія використовує алгоритми машинного навчання, штучний інтелект – але лише для того, щоб розширити можливості людини.

 
Якщо 80% вашої команди працюють із даними, мають схожий досвід і знання – то хіба не варто було б додати 20% філософів, психологів чи антропологів?

  У Stitch Fix працює 70 фахівців з даних, які розробляють алгоритми машинного навчання, а також 3500 стилістів. Кожен зі стилістів має певні уподобання й упередження щодо віку, моди тощо – і це може впливати на сервіс. Штучний інтелект вивчає їхні упередження – і згодом намагається їх подолати, пропонуючи ті варіанти, яких не помічає стиліст. Мова не йде про те, що ШІ замінює людину – але він доповнює її, допомагає їй стати кращою. - Чимало команд створюється завдяки певним фільтрам: серед безлічі резюме ми відбираємо ті, де є «ключові слова», близькі нам. І в результаті ми створюємо «внутрішнє упередження» і отримуємо команду з людей зі схожим світоглядом, досвідом. Проте поміркуйте: якщо 80% вашої команди працюють із даними, мають схожий досвід і знання – то хіба цього не достатньо? І хіба не варто було б решту 20% місць запропонувати філософам, психологам чи антропологам?

kmbs live
01.11.2024 at 18:30
Новий подкаст: "Організаційне здоров’я: кейс Сільпо" ...
22.10.2024 at 16:00
Новий подкаст: "Продажі: управління очікуваннями клієнта" ...
09.10.2024 at 18:00
Новий подкаст: "Інноваційні продукти: 6 питань для створення нових рішень" ...
04.10.2024 at 18:00
Новий подкаст: "Аналітика в бізнесі: типи, моделі, рішення" ...
05.09.2024 at 18:00
Новий подкаст: "Менеджмент: стилі управління" ...
19.08.2024 at 16:40
Новий подкаст: "Продажі: стратегічні зміни, кейс Balbek Bureau" ...
31.07.2024 at 14:00
Human capital: finding and developing a team ...
23.07.2024 at 12:00
Economic engineering as a driver of economic growth ...