Learn first
For the latest KMBS events and news, visit KMBS Live at the top right corner of the screen
Open kmbs live[EN] Звичайно, управлінці знають, що їхні компанії повинні пристосовуватися і прискорюватися. Діджиталізація чинить тиск на прибутковість бізнесу, особливо у традиційних сферах на кшталт промисловості. Адже новітні технології дозволяють організаціям перебудовувати ланцюжки створення цінності, змінюючи частку прибутку, яку отримають різні гравці. Повільні та неефективні бізнеси мають задовольнятися рештками ринку, який займають більш швидкі компанії. Таким чином, здається очевидним, що потрібно рухатися швидше, – проте управлінці не завжди розуміють, як це робити, на чому фокусуватися. Консалтингова компанія McKinsey нещодавно провела дослідження з метою зрозуміти – як саме діють цифрові лідери, що допомагає їм зростати в чотири рази швидше, ніж конкуренти. Вони виявили 11 стратегічних та операційних практик, які корелюють з успішною реалізацією цифрових ініціатив. Їх можна розділити на дві категорії: перша – це те, що потрібно робити постійно (щомісяця, а інколи й щотижня), аби прискорити «пульс» бізнесу, друга включає в себе ті дії, які варто виконувати періодично (скажімо, раз на квартал) і які дозволяють визначити – чому компанія навчилася, і зробити необхідні переналаштування. Ось деякі з цих практик, які можуть бути корисними будь-якій організації. Чимало з них більшість компаній виконує недостатньо часто, і через це відстає від лідерів.
Здається очевидним, що потрібно рухатися швидше, – проте управлінці не завжди розуміють, як це робити, на чому фокусуватися
- Навчання: від щоквартального до щомісячного. Найефективніші організації ніколи не перестають навчатися, і починається цей процес згори – з управлінців. При цьому навчання для працівників відбувається у середньому щомісяця (у порівнянні з щоквартальним для решти бізнесів). Також ці компанії постійно сканують середовище, щоб знайти нові можливості для оптимізації роботи, які відкривають сучасні технології, та побачити тренди, які впливатимуть на економіку та границі їх бізнесу. - Дослідження даних: від щомісячного до щотижневого. 44% цифрових лідерів збирають та аналізують дані споживачів щотижня (або навіть частіше). Це допомагає їм швидше ідентифікувати нові шляхи залучення клієнтів і використовувати їх. Наприклад, одна компанія вирішила запропонувати своїм покупцям код на знижку для пожвавлення онлайн-продажу. Проте замість звичайної email-розсилки вона спочатку протестувала два варіанти пропозиції, один з яких потребував більш швидкої реакції від клієнта. Виявилося, що він забезпечує на 60% частішу відповідь – і це стало стандартом для подальших промо-розсилок. - Розповсюдження інформації: від щоквартального до щомісячного (чи навіть щотижневого). Найефективніші компанії спонукають своїх працівників ділитись тим, чому вони навчились, на відміну від решти організацій. Як показало дослідження, цифрові лідери використовують цю практику щотижня - у 5 разів частіше, аніж інші.
44% цифрових лідерів збирають та аналізують дані споживачів щотижня (або навіть частіше)
- Релокація талантів: від щорічної до щоквартальної. Компанії-лідери переводять працівників на нові місця у 5 разів швидше, ніж інші організації: щоквартально, або й частіше. Це пов’язано із застосуванням методологій на кшталт Agile і формуванням невеликих гнучких команд, які об’єднує спільна мета. Частий обмін ідеями, успіхами та невдачами веде до укріплення довіри між працівниками. Поступово це починає трансформувати культуру: наприклад, люди менше бояться помилок. А оскільки керівники отримують свіжу інформацію більш регулярно, вони мають змогу приймати кращі фінансові рішення (скажімо, про придбання чи злиття, зменшення витрат тощо). І, в комплексі, усе це робить організацію більш адаптивною, швидкою та успішною на ринку. За матеріалами mckinsey.com