A school for leaders who want change

Learn first

KMBS latest news in real time

For the latest KMBS events and news, visit KMBS Live at the top right corner of the screen

Open kmbs live
04.07.2017
940
5min
People. Leadership and management. Culture
[EN] Інновації сьогодні є необхідною складовою успішного бізнесу – завдяки ним компанії можуть встигати за швидкими змінами середовища. Інновації визначають, хто ми, як працює бізнес і як функціонує суспільство. Футуролог Росс Доусон вважає, що компанії потрібно забезпечити безперервний потік інновацій. Про те, як це зробити, - у цій статті, підготованій у межах спільного проекту <a href="http://kmbs.ua/" target="_blank" rel="noopener">kmbs</a> та <a href="https://www.facebook.com/Dell.CIS/" target="_blank" rel="noopener">компанії Dell</a>.

[EN]   Ми живемо у світі, який рухається у бік максимальної гнучкості й відкритості, - каже Доусон. І в центрі усього зараз знаходяться мережі. Футуролог вважає, що ми вже перейшли до суспільства, в якому цінність створюється мережею, а не окремою організацією. Тому чим більше зв‘язків у компанії – тим простіше їй генерувати інновації та досягати успіху. Саме мережа допомагає інноваціям стати безперервним потоком. Нинішнє десятиліття відкриває перед компаніями безліч можливостей. Мережі, у яких ми беремо участь, «оживають», імітуючи роботу біологічних мереж. Як допомогти цьому процесу і зробити свої мережі більш «живими»? Для цього, на думку футуролога, потрібно забезпечити наявність великої кількості різноманітних зв‘язків.    

 
Що більше зв‘язків у компанії – тим простіше їй генерувати інновації та досягати успіху

    Цінність зв‘язків стрімко зростає, коли вони різноманітні. Адже інновації, за своєю сутністю, це поєднання різних напрямків та перспектив, які раніше здавались непоєднуваними. Як сказав Нобелівський лауреат 1993 року Кері Малліс, «Я поєднав елементи, які вже були наявними, але це саме те, що завжди роблять винахідники. Зазвичай ви не можете просто створити нові елементи, новий елемент – це результат комбінування». Для бізнесу актуальний той самий принцип: команда з широким спектром навичок та різноманітним досвідом має найбільшу ймовірність придумати цікаву інновацію. Доусон виділяє п'ять основних зон, яких можуть стосуватись інновації в компанії: продукт або послуга, маркетинг, процеси, організація, бізнес-модель. Інновації потрібні на кожному з цих рівнів, однак найбільшого ефекту можна досягти завдяки змінам на двох останніх. Адже традиційні, негнучкі організаційні структури залежать від звичок, які підсилюють існуючу бізнес-модель. А якщо змінити структуру чи бізнес-модель організації, можна вийти з цього «замкненого кола».   ArticleImages_19622_ArticleImages_19587_banner_620x300_2016_.jpg   Для того щоб залишатись успішною у майбутньому, компанії потрібно думати не тільки про зовнішні мережі, частиною яких вона є, але й про внутрішні, а також про інтеграцію перших і других. Межа між зовнішніми та внутрішніми мережами стає все більш гнучкою та прозорою, - стверджує Доусон. Причина цього явища, частково, полягає у поширенні тренду «відкритих даних». Футуролог наводить у якості прикладу компанію Amazon: її засновник Джефф Безос наказує командам відкривати свої дані.    

 
Ті компанії, які не можуть вирішити, які дані мають бути відкритими, а які ні, - залишаються позаду

    На думку Доусона, тренд відкритості даних у майбутньому буде продовжувати поширюватись. Він вважає, що сьогоднішні лідери мають управляти трьома рівнями інформації в компанії: власні дані, спільні з партнерами, відкриті всьому світу. Доусон попереджає: якщо не робити ніяких кроків для відкриття інформації, це може призвести до великих ризиків для організації. Ті компанії, які не можуть вирішити, які відомості мають бути доступними широкому загалу, а які ні, - залишаються позаду у конкурентній гонці. Також футуролог стверджує, що вже сьогодні – і тим паче у майбутньому – організація не може бути успішною сама по собі. Вона має створювати цінність у межах екосистеми. Глобальна стратегія змінюється: зараз ми спостерігаємо рух від створення цінності всередині організації до створення цінності в ширшому просторі. Лідерам потрібно розуміти, що вони не можуть "затримати" усю цінність всередині свого бізнесу, - інакше він слабшатиме. У сьогоднішньому суспільстві вже не можна бути жадібним. Той, хто створює потік інновацій, має робити це не лише для себе, але й для інших учасників своєї мережі.   За матеріалами сайту rossdawson.com

kmbs live
01.11.2024 at 18:30
Новий подкаст: "Організаційне здоров’я: кейс Сільпо" ...
22.10.2024 at 16:00
Новий подкаст: "Продажі: управління очікуваннями клієнта" ...
09.10.2024 at 18:00
Новий подкаст: "Інноваційні продукти: 6 питань для створення нових рішень" ...
04.10.2024 at 18:00
Новий подкаст: "Аналітика в бізнесі: типи, моделі, рішення" ...
05.09.2024 at 18:00
Новий подкаст: "Менеджмент: стилі управління" ...
19.08.2024 at 16:40
Новий подкаст: "Продажі: стратегічні зміни, кейс Balbek Bureau" ...
31.07.2024 at 14:00
Human capital: finding and developing a team ...
23.07.2024 at 12:00
Economic engineering as a driver of economic growth ...