Learn first
For the latest KMBS events and news, visit KMBS Live at the top right corner of the screen
Open kmbs live[EN] Проведений Deloitte Insights експертний аналіз свідчить, що у недалекому майбутньому машини виконуватимуть значну частку повторюваних завдань, які зараз роблять люди. Це призведе до зникнення 32% існуючих робочих місць і 14% існуючих професій. Проте це не означає, що потрібно панікувати. Жан-Поль Гілбо, генеральний директор компанії Community Brands, яка пропонує хмарні програмні рішення, впевнений: немає сумніву, що штучний інтелект та машинне навчання позбавлять людство рутинних завдань – але це добре. Крім того, з’являться мільйони нових робочих місць. Для того щоб працівники могли їх зайняти, вже зараз компаніям потрібно їх навчати, скажімо, науці розв’язання проблем. Думка про зміни може не давати управлінцям спокою, проте ті бізнеси, що зможуть адаптуватися в епоху швидких технологічних змін, отримають можливість експоненційно покращити життя своїх працівників. За даними Deloitte Insights, 65% майбутніх робочих місць ще не створено, тому час ще є. «Високі технології не означають високого рівня безробіття», - стверджує Гілбо.
Люди зможуть приділяти більше уваги тому, що вони люблять робити: як в офісі, так і поза його межами
Окрім фінансової складової у проблеми зникнення робочих місць через автоматизацію є й психологічна. У багатьох людей ідентичність тісно пов’язана з тим, чим вони займаються професійно. Тому великі зміни можуть призвести до тривожності та депресії. Управлінцям важливо звертати увагу працівників на позитивний бік автоматизації: наприклад, на те, що їм більше не потрібно буде виконувати нудні завдання. Натомість вони зможуть сфокусуватися на цікавій і творчій роботі. Дані, які генеруватиме штучний інтелект, дозволятимуть бізнесу приймати кращі рішення. Таким чином, можна очікувати не тільки зростання продуктивності, а й збільшення прибутку. Крім того, автоматизація допоможе краще балансувати професійне та особисте життя. Люди зможуть приділяти більше уваги тому, що вони люблять робити: як в офісі, так і поза його межами. Загалом можна очікувати, що робота стане більш усвідомленою, а працівники бачитимуть у ній більше сенсу. Вони зможуть сфокусуватися на тих завданнях, які є найбільш корисними і задовольняють їхню потребу у самореалізації. На думку Гілбо, ієрархічні структури та кар'єрні сходи – це застаріла парадигма. Коли штучний інтелект стане звичним для компаній, вони зможуть масово втілювати гнучкіші підходи та спостерігати більший потік ідей. Зрештою, це має оздоровити робоче середовище. За матеріалами The future of work: high tech doesn’t mean high unemployment