A school for leaders who want change

Learn first

KMBS latest news in real time

For the latest KMBS events and news, visit KMBS Live at the top right corner of the screen

Open kmbs live
12.05.2017
1310
4min
People. Leadership and management. Culture
[EN] Зміни у споживацькій поведінці можуть набувати різних масштабів: локальних, національних, глобальних… У різних частинах світу можуть виникати регіональні тренди, які згодом з‘являться і у вашій країні. Тому компаніям потрібно дивитись на те, що відбувається далеко за межами своєї держави.

[EN] Секрет успішного використання трендів полягає не тільки у тому, щоб помітити цікаву тенденцію першим. І навіть не в тому, щоб першим втілити пов‘язану з нею інновації у життя. Компанія повинна вдало адаптувати те, що побачить десь у світі. Сьогодні тренди перетинають державні кордони швидше, ніж будь-коли раніше. Тому діяти треба без зволікань. Однак при цьому – враховувати локальний контекст, адже інакше адаптація не буде успішною. В основі будь-якого тренду завжди знаходяться базові людські потреби. Саме це дає змогу адаптувати тренд з найвіддаленішої частини світу у вашій країні. Першим кроком при цьому може бути відповідь на запитання: з якими проблемами й викликами стикаються ваші споживачі – і як можна допомогти їм, використовуючи цю тенденцію?    

 
В основі будь-якого тренду знаходяться базові людські потреби - тому можна адаптувати тренд навіть з найвіддаленішої частини світу

    Один з прикладів трендів, які почались в одній країні, а згодом розповсюдились світом, - це «співчутливе» ціноутворення. Він виник у Південній Африці у 2013 році і знаменував зміни у поведінці бізнесу. Коли клієнти переживали скрутні часи, компанії допомагали їм, пропонуючи пільги, знижки чи якусь іншу допомогу. Для брендів – це можливість показати споживачам, що бізнес про них дійсно піклується (натомість отримавши підвищення лояльності). А для клієнтів – спосіб зробити бажану покупку. Незабаром ця тенденція почала поширюватись і на інші країни та континенти. Так, у Південній Америці у грудні 2013 році кінотеатр PlayeArte запропонував знижки водіям, які стикнулись із обмеженнями дорожнього руху з 17 до 19 години. Ціну на квитки було скорочено на 20%, і водії могли провести час із приємністю. А аргентинська компанія BGH запустила проект Mi Casa Es Un Horno («Моя домівка – це піч»). Вона пропонувала знижки на встановлення систем кондиціювання повітря тим клієнтам, хто мешкав у дуже «гарячих» будинках. І що вищою була температура у квартирі, тим кращу знижку отримував покупець.    

 
Запитайте себе: які «точки болю» є у ваших покупців? Як ви можете запропонувати їм кращу ціну?

    Як згадувалось вище, адаптація будь-якого тренду має базуватись на місцевому контексті, на тих специфічних проблемах, з якими стикаються клієнти у вашій країні чи регіоні. Саме так діяв ізраїльський ресторан Humus Bar, запускаючи нову ініціативу у жовтні 2015 року. Він запропонував 50% знижку на хумус для тих столів, де разом сидять ізраїльтяни арабського та єврейського походження. У США у березні 2016 року онлайн-магазин Jet та бренд підгузків Cuties спільними зусиллями запустили програму для родин з невеликим статком. Метою було запропонувати таким людям недорогі, але якісні підгузки. Спростивши пакування і додавши більше підгузків у кожну коробку, ці компанії змогли знизити ціну з 30-50 центів за підгузок до 13-17 без зниження якості самого продукту. Клієнти завжди хочуть уваги з боку бізнесу, і завжди є споживачі, які потребують допомоги. Тому адаптувати цей тренд можна у будь-якій місцевості. Запитайте себе: які «точки болю» є у ваших покупців? Як ви можете запропонувати їм кращу ціну, щоб допомогти розв‘язати свої проблеми або принаймні зробити їх менш гострими?   За матеріалами Trendwatching.com

kmbs live
22.12.2024 at 16:30
Новий подкаст "Архітектори Систем: Роман Грищук" ...
20.11.2024 at 17:00
Новий подкаст: "Стратегічна гнучкість: як аналітичне мислення допомагає адаптуватись до мінливих умо ...
01.11.2024 at 18:30
Новий подкаст: "Організаційне здоров’я: кейс Сільпо" ...
22.10.2024 at 16:00
Новий подкаст: "Продажі: управління очікуваннями клієнта" ...
09.10.2024 at 18:00
Новий подкаст: "Інноваційні продукти: 6 питань для створення нових рішень" ...
04.10.2024 at 18:00
Новий подкаст: "Аналітика в бізнесі: типи, моделі, рішення" ...
05.09.2024 at 18:00
Новий подкаст: "Менеджмент: стилі управління" ...
19.08.2024 at 16:40
Новий подкаст: "Продажі: стратегічні зміни, кейс Balbek Bureau" ...