Learn first
For the latest KMBS events and news, visit KMBS Live at the top right corner of the screen
Open kmbs live[EN] У липні 2018 року англійський музикант Кітон Хенсон виконав у Лондоні інтерактивну композицію Six Lethargies. Цікавою інновацією стало те, що емоційний стан слухачів регулював освітлення у приміщенні під час концерту. На декількох людей в аудиторії надягли біометричні сенсори, що відслідковували їхню нервову й емоційну реакцію на музику. А вже ця інформація використовувалась для того, щоб контролювати зміни системи освітлення. Ідеєю музиканта було перевірити - як емоції, що їх він заклав у виконання твору, відчуваються аудиторією. Компанія Red Meat Games створила хорор-гру Bring to Light, яка може підлаштовуватись під користувача таким чином, щоб він гарантовано лякався. Персоналізацію забезпечує монітор серцевого ритму, який може надягти власник гри. Низький показник свідчить про те, що користувач недостатньо наляканий, і можна збільшувати ступінь хорору. Коштує така гра $20. Існує також версія для комп'ютера, яка не використовує серцевий монітор - тому споживач сам може обирати, чи хоче він бути "персоналізовано наляканим".
Компанія Red Meat Games створила хорор-гру Bring to Light, яка за допомогою монітора серцевого ритму може персоналізовано лякати користувача
Великі дані приходять на допомогу й там, де справа стосується емоцій та почуттів. Наприклад, у квітні 2018 року на джазовому фестивалі у Монреалі (Канада) використали незвичну новинку - візуальне представлення даних користувачів. На минулорічній події було встановлено чимало сенсорів, які записували таку інформацію, як температура тіла відвідувачів, частота постукування ногами, кількість посмішок тощо. Готуючись до нової події, маркетологи та дизайнери використали ці дані та їх візуалізацію, щоб створити нову айдентику бренду Montreal Jazz Festival. Почуття клієнтів, які можуть стимулювати чи певним чином використовувати компанії, дуже сильно варіюються. Ще одна емоція, на яку можна звернути увагу, - це гордість за себе. Скажімо, відома гра Minecraft допомагає своїм прихильникам відчути, що вони роблять щось важливе, а не витрачають час у віртуальному світі даремно. У Мексиці влітку цього року стартувала кампанія з відновлення коралових рифів. Minecraft звернулась до своїх гравців (у тому числі тих, що стали відомими завдяки YouTube) з проханням розробити підводні скульптури. Найкращі з них після голосування можна буде відтворити у реальному житті за допомогою інноваційного матеріалу Biorock, що прискорює ріст коралів.
Відома гра Minecraft допомагає своїм прихильникам відчути, що вони роблять щось важливе: вона звернулась до своїх гравців з проханням розробити підводні скульптури, найкращі з яких можна буде відтворити у реальному житті
Також компанія випустила спеціальний додаток до гри, а певний відсоток прибутку від його продажу пішов до природоохоронної організації The Nature Conservancy. Більш того - Minecraft пообіцяла перерахувати ще $100 тис. цій же агенції після того, як гравці побудують 10 млн. скульптур у грі. Щоб цей тренд не пройшов повз вашого бізнесу, варто замислитись над такими запитаннями: які емоції ми б хотіли, щоб виникали у споживача, коли він має справу з нашою компанією, її працівниками та продуктами? Як можна визначити, які насправді у нього почуття до нас? Що можна зробити, аби зменшити розрив та наблизитись до бажаної картинки?