A school for leaders who want change

Learn first

KMBS latest news in real time

For the latest KMBS events and news, visit KMBS Live at the top right corner of the screen

Open kmbs live
13.01.2020
660
5min
People. Leadership and management. Culture
[EN] Однією з наймасштабніших тенденцій останніх років стала консюмеризація сфери охорони здоров’я. Люди прагнуть не тільки отримувати медичну допомогу високого ґатунку у лікарнях, але й мати доступ до інновацій, які здатні покращити якість їхнього життя. І чимало дослідників та компаній працюють над задоволенням цієї потреби. Результати деяких з них вражають та надихають.

[EN] Наприклад, у 2019 році дослідники з Університету Вашингтону продемонстрували застосунок для смартфона, що може визначати наявність вушної інфекції у дитини. Програма здатна виявити рідину позаду барабанної перетинки за допомогою паперової воронки, прикріпленої до мікрофона та динаміка смартфона. Телефон посилає звукові сигнали у вухо, і в залежності від того, як вони відбиваються, застосунок визначає ймовірність присутності рідини. Точність такого методу складає 85%, що робить його цінним для діагностування вушних інфекцій, однієї з найпоширеніших причин звернення до педіатрів. Звичайно, дослідники не закликають до самолікування. Проте вони надають батькам можливість  перевірити вухо дитини самостійно і визначити, чи можна вирішити проблему вдома, чи потрібно звертатись до лікаря. Зрештою, застосунок зменшує стрес батьків та економить час і кошти як їхні, так і системи охорони здоров’я. Кількість смартфонів у світі наближається до 3 млрд, тому різноманітні застосунки можуть мати величезний вплив на людство. Цей приклад показує, що мобільні рішення для охорони здоров'я не обов’язково мають бути дорогими чи складними у використанні.  

У 2019 році дослідники з Університету Вашингтону продемонстрували застосунок для смартфона, що може визначати наявність вушної інфекції у дитини

  Нещодавно у Гонконзі почали розробляти інноваційну програму психотерапії з використанням віртуальної реальності. Цей проєкт називається Yes I Can, його ініціювали страхова компанія AXA, Китайський університет Гонконгу та організація Oxford VR. Його мета – допомогти пацієнтам подолати соціальні страхи. Вже 250 людей займаються дослідженням віртуальних просторів, що моделюють повсякденні сценарії: відвідування кафе, крамниці або лікаря. У цих просторах вони можуть безпечно вступати у соціальні взаємодії. Ця програма зараз є безкоштовною і складається з 30-хвилинних сесій, що повторюються протягом шести тижнів. Віртуальна реальність часом сприймається як джерело розваг, проте цей приклад доводить, що вона може бути корисною і для лікування, покращення добробуту людини та її самовдосконалення. Очікується, що до 2023 року ринок VR суттєво зросте, і на той час споживачі володітимуть щонайменше 168 млн пристроїв. Зростання прогнозується у всіх регіонах та країнах, але на першому місці - Китай. Можливо, причина й у тому, що в Азії люди добре знайомі з соціальною тривожністю. Скажімо, у Гонконзі 71% мешканців принаймні один раз стикались із бажанням уникнути соціальної взаємодії. Американська агенція Joan Creative та організація The United State of Women створили доповнення до манекенів, які використовуються для тренування навичок проведення серцево-легеневої реанімації. За статистикою, у жінки на 27% менша ймовірність отримати допомогу у випадку проблем із серцем у публічному місці. А причина у тому, що чоловіки часто бояться заподіяти шкоди, роблячи серцево-легеневу реанімацію жінці. Продукт під назвою Womanikin має на меті навчити чоловіків надавати першу допомогу жінкам. Він являє собою доповнення-жилет до манекенів (що зазвичай «чоловічої статі»), який імітує жіночі груди. Цікаво те, що дизайн Womanikin може завантажити будь-хто. Інструкторам центрів, що навчають наданню першої допомоги, можна не чекати виходу продукту на ринок, а створити його самостійно за інструкціями розробників – і почати використовувати. Джерело: Trendwatching.com

kmbs live
22.12.2024 at 16:30
Новий подкаст "Архітектори Систем: Роман Грищук" ...
20.11.2024 at 17:00
Новий подкаст: "Стратегічна гнучкість: як аналітичне мислення допомагає адаптуватись до мінливих умо ...
01.11.2024 at 18:30
Новий подкаст: "Організаційне здоров’я: кейс Сільпо" ...
22.10.2024 at 16:00
Новий подкаст: "Продажі: управління очікуваннями клієнта" ...
09.10.2024 at 18:00
Новий подкаст: "Інноваційні продукти: 6 питань для створення нових рішень" ...
04.10.2024 at 18:00
Новий подкаст: "Аналітика в бізнесі: типи, моделі, рішення" ...
05.09.2024 at 18:00
Новий подкаст: "Менеджмент: стилі управління" ...
19.08.2024 at 16:40
Новий подкаст: "Продажі: стратегічні зміни, кейс Balbek Bureau" ...