A school for leaders who want change

Learn first

KMBS latest news in real time

For the latest KMBS events and news, visit KMBS Live at the top right corner of the screen

Open kmbs live
27.07.2018
701
4min
People. Leadership and management. Culture
[EN] Існує чимало різних думок з приводу того, як зробити групу успішною. У той же час, багато експертів погоджуються: здорові команди мають багато спільного. Про що саме йдеться?

[EN] Алекс Петланд, професор інформатики в Массачусетському технологічному інституті, займається використанням сучасних технологій для вивчення закономірностей людської поведінки. Його дослідження свідчать: успішність групи визначається п‘ятьма факторами, які можна виміряти. А саме: 1. Усі члени групи розмовляють приблизно однакову кількість часу та намагаються бути лаконічними. 2. Усі в команді часто підтримують зоровий контакт, а їхні розмови й жести енергійні. 3. Люди спілкуються один із одним напряму, а не через лідера групи. 4. Члени команди розмовляють один з одним у «фоновому режимі», а не тільки у справі. 5. Люди періодично відволікаються, виходять за межі групи, а потім повертаються із новою інформацією та діляться нею з колегами. Ці фактори виглядають дивно – бо ми звикли визначати успішність команди через індивідуальні вміння її членів, а не тривіальні прояви поведінки. Проте Петланд упевнений, що саме така поведінка – те, що створює у людей відчуття безпеки та взаємопов‘язаності. А це є найкритичнішим для командних досягнень. На думку Рона Едмондсона, генерального директора організації Leadership Network, у здорових командах немає місця таким семи речам: 1. Его. Кожен член команди повинен мати однакову «вагу». Це означає, що й визнання має розподілятись порівну. Ніхто з працівників не думає, що він кращий чи важливіший, аніж інші.  

Поведінка, що створює у людей відчуття безпеки та взаємопов‘язаності, -  є найголовнішою для командних досягнень

2. Закритість. Здоровій команді потрібна думка кожного її члена. Саме синергія різних поглядів робить групу кращою. Тому люди повинні бути готовими відкрити свої ідеї та думки колегам. 3. Домінування. Ніхто не «контролює» нікого у здоровій команді. Проте бувають команди, коли кожен з працівників – головний, тому що цього вимагають його обов‘язки й мета. 4. Егоїзм. У команді люди розподіляють час та ресурси так, щоб оптимальним чином вистачило усім. Замість того, щоб забрати собі найбільший «шматок», люди підтримують один одного. 5. Негативізм. Працівники у здорових командах заохочують своїх колег, і це живить групову продуктивність. 6. Персональна критика. Як відомо, критикувати особистість людини – це найгірший спосіб надати їй зворотний зв‘язок. У здоровій команді люди не критикують іншу персону (проте це не означає, що вони не можуть піддражнювати один одного). 7. Упертість. Бути частиною успішної команди – означає вміти за необхідності відступитись від того способу, який ви вважаєте найкращим, якщо група приведе достатні аргументи для цього.   За матеріалами 7 Things Healthy Teams Refuse to Allow

kmbs live
01.11.2024 at 18:30
Новий подкаст: "Організаційне здоров’я: кейс Сільпо" ...
22.10.2024 at 16:00
Новий подкаст: "Продажі: управління очікуваннями клієнта" ...
09.10.2024 at 18:00
Новий подкаст: "Інноваційні продукти: 6 питань для створення нових рішень" ...
04.10.2024 at 18:00
Новий подкаст: "Аналітика в бізнесі: типи, моделі, рішення" ...
05.09.2024 at 18:00
Новий подкаст: "Менеджмент: стилі управління" ...
19.08.2024 at 16:40
Новий подкаст: "Продажі: стратегічні зміни, кейс Balbek Bureau" ...
31.07.2024 at 14:00
Human capital: finding and developing a team ...
23.07.2024 at 12:00
Economic engineering as a driver of economic growth ...