Learn first
For the latest KMBS events and news, visit KMBS Live at the top right corner of the screen
Open kmbs live[EN] 1. Онлайн з людським обличчям. Упродовж останніх місяців практично кожен бізнес намагався максимально перевести комунікацію з клієнтами в інтернет. Але, спілкуючись з аудиторією через сторінки у соцмережах, ми ризикуємо робити це занадто знеособлено. Водночас усі вже втомилися від багатьох інструментів традиційного маркетингу. Вихід – комунікуючи будь-які повідомлення, пам’ятати, що ви звертаєтесь не до «клієнта», а насамперед до людини. 2. Мікроінфлюенсери. Це тенденція, як зараз набирає обертів. Люди хочуть відчувати справжність того, хто розповідає про продукт, і саме мікроінфлюенсери часто забезпечують компаніям найкращий рекламний ефект. Проте потрібно співпрацювати з тими, хто розповідає лише про бренди, у які вірить. Саме такі мікроінфлюенсери завойовують прихильність та довіру аудиторії у довгостроковій перспективі. 3. Нішеві соціальні мережі. Бізнесу не обов’язково бути присутнім в усіх соцмережах. Натомість варто перебувати там, де знаходиться ваше «плем’я», і будувати там спільноту. З такої точки зору, можливо, Reddit виявиться для вашої компанії ціннішим за Facebook. Експерти прогнозують появу чималої кількості нішевих соцмереж у наступні роки, і за їхнім розвитком варто уважно спостерігати.
54% споживачів хотіли б отримувати маркетингові текстові повідомлення, але лише 11% компаній це роблять
4. SMS-повідомлення. Це може прозвучати дивно, але цей канал зараз має чималий потенціал. За результатами дослідження, проведеного компанією EZ Texting, 54% споживачів хотіли б отримувати маркетингові текстові повідомлення, але лише 11% компаній це роблять. А за даними Garter, відсоток відкриття та відповіді на смс-повідомлення становить 98% та 45% відповідно (для електронної пошти ці показники – 20% та 6%). Втім, використовувати цей канал варто лише за певних умов. Найкраще він підходить для анонсування нових продуктів чи пропозицій наявним клієнтам. А персоналізація суттєво збільшує шанси на успіх. 5. Чатботи. Експерти сходяться на думці, що у маркетингу майбутнього буде багато розмов. Кожен з месенджерів на кшталт WhatsApp, Facebook Messenger, WeChat має понад 1 млрд активних користувачів. А, за даними досліджень, 82% споживачів очікують негайної відповіді на свій запит. Отже, чатботи, що можуть спілкуватися цілодобово, стають можливістю для компаній охопити величезну аудиторію, а також забезпечити людям те, чого вони прагнуть.
Бізнесу не обов’язково бути присутнім в усіх соцмережах. Натомість варто перебувати там, де знаходиться ваше «плем’я», і будувати там спільноту
6. Мікромоменти. Це миттєвості, коли клієнти відчувають певний намір і приймають рішення. У сучасному світі смартфони дозволяють людині практично одразу реалізувати потребу, якою б вона не була. Мікромоменти можуть бути різних видів: «я хочу дізнатися», «я хочу піти», «я хочу зробити», «я хочу купити». Щоб скористатися цими моментами, необхідно глибоко розуміти свого споживача та його шлях до покупки. А для початку варто поміркувати: коли потенційний клієнт готовий прийняти рішення, куди його поведе інстинкт? Де він шукатиме інформацію? Що потрібно зробити, аби бути там? І яке повідомлення варто надіслати людині у цей момент? За матеріалами forbes.com, nogood.io