Learn first
For the latest KMBS events and news, visit KMBS Live at the top right corner of the screen
Open kmbs live[EN] Виробник побутової техніки Arçelik у 2019 році оголосив про створення нової пральної машини, яка допоможе попередити потрапляння мікропластику до океану. Нерідко під час прання синтетичного одягу вивільняються крихітні пластикові волокна (приблизно 1 млн за одне завантаження машини), які разом із водою потрапляють до річок та морів. А згодом їх можуть проковтнути риби або й люди, разом із їжею. Нова пральна машина має вбудований фільтр, який дозволяє перехопити 90% волокон мікропластику. Компанія не просто прагне заробити на власній технології – вона планує відкрити її для усіх охочих, щоб інші виробники побутової техніки могли використовувати її й зменшувати негативний вплив на довкілля. Можливо, скоро пральні машини з фільтрами від мікропластику стануть новим стандартом для цієї сфери бізнесу. Приклад Arçelik показує, що одна компанія може не тільки підступитися до вирішення глобальної проблеми, але й запустити ланцюгову реакцію, залучивши до процесу і партнерів, і конкурентів. Керівникам варто запитати себе: які проблеми вирішує ваша організація? Чи можете ви радикально збільшити свій вплив при вирішенні цих проблем, якщо поділитесь певними розробками з іншими бізнесами? У липні компанія Sony розпочала успішну краудфандингову кампанію в Японії для створення портативного охолоджувального пристрою під назвою Reon Pocket. Гаджет розміщується на спинці спеціальної футболки та забезпечує миттєве охолодження тіла користувача завдяки ефекту Пельтьє. Цей проєкт є частиною стартап-акселератора Sony. Планується, що пристрій виведуть на ринок у 2020, до Олімпійських ігор у Токіо. Ціна футболки з охолоджувальним девайсом складе $130.
Одна компанія може не тільки підступитися до вирішення глобальної проблеми, але й запустити ланцюгову реакцію, залучивши до процесу і партнерів, і конкурентів
На перший погляд ця інновація здається дещо безглуздою, проте липень 2019 року став найгарячішим місяцем в історії погодних спостережень. Світ нагрівається, і якщо ми вирішуватимемо цю проблему поширенням кондиціонерів, то витрачатимемо дедалі більше енергії. А це сприятиме подальшому нагріванню планети. Sony вбачає один з варіантів виходу з ситуації у переході на індивідуальні охолоджувальні пристрої. Це дозволить зекономити енергію на кондиціонування повітря у будівлях, а значить, принесе більше користі довкіллю. Крім того, Reon Pocket допомагає людям упоратися з припливами та деякими іншими станами здоров’я. Цей пристрій є прикладом того, як один продукт дозволяє вирішувати одночасно декілька проблем, як персональних, так і глобальних. У партнерстві Zappos та Not Impossible Labs народилася портативна звукова система Sonic Localizer, яка призначена для спортсменів із вадами зору. У створенні пристрою брав участь Джастін Бішоп, відомий скейтбордист, який втратив зір у віці 25 років. Декілька таких пристроїв розміщують навколо майданчику для катання на скейтах, кожен девайс випускає звукові хвилі, що разом створюють «звуковий пейзаж», який дозволяє фігуристам орієнтуватися на місцевості. До червня 2020 року планується виготовити перші 300 комплектів Sonic Localizer. Цікаво, що цей пристрій є частиною проєкта Zappos під назвою Absurdity Project. У його межах працівникам Zappos запропонували визначити і вирішити якусь абсурдну проблему, з якою стикаються люди у сучасному світі. Один з колег, який сам був скейтером та другом Джастіна Бішопа, вказав на перешкоди, що виключають людей із вадами зору зі світу катання на скейтах. Так народилася ідея Sonic Localizer. Ця історія показує, що працівники компанії можуть бути джерелом цінних думок та соціальних зв’язків, і компанії варто приділяти їм достатньо уваги. Запитайте себе: як залучити людей до розробки нових ідей та проєктів, які зможуть вивести вас на новий рівень впливу на світ? За матеріалами Trendwatching.com