A school for leaders who want change

Learn first

KMBS latest news in real time

For the latest KMBS events and news, visit KMBS Live at the top right corner of the screen

Open kmbs live
25.06.2020
740
6min
People. Leadership and management. Culture
[EN] Під час карантину чимало компаній відзначили, що їхні люди стали працювати більше. Та чи означає це насправді, що віддалена робота виявилась продуктивнішою за роботу в офісі? І які висновки варто зробити бізнесу з нового досвіду?

[EN] Контроль чи довіра На початку карантину чимало роботодавців переймалися тим, чи не почнуть працівники нехтувати своїми обов’язками в умовах відсутнього чи, принаймні, ускладненого контролю. Деякі компанії навіть вирішили розв’язати цю проблему, встановивши на комп’ютери підлеглих програмне забезпечення для відстеження їхніх дій. Продаж такого ПЗ сильно зріс у перші місяці карантину. Інші компанії виробили протилежний підхід: вони обрали довіряти працівникам і частіше комунікувати з ними. З короткострокової точки зору, можливо, перші змогли гарантувати собі сталу продуктивність на початку кризи. Але в довгостроковій перспективі дії других виглядають значно мудрішими. Чимало бізнесів, зокрема й гігантів на кшталт Twitter чи Facebook, зробили висновок про те, що віддалена робота – це перспективно. Тому запропонували людям, за їхнім бажанням, продовжувати працювати віддалено (повністю або частково) й після завершення карантину. Чи дійсно вони побачили приріст продуктивності в умовах онлайн-формату, чи їхнє рішення обумовлено іншими міркуваннями? Два боки продуктивності Компанія Chegg, яка займається онлайн-навчанням, перейшла на дистанційну роботу у березні. Її генеральний директор Натан Шульц був упевнений, що продуктивність знизиться на 15-20%. Щоб падіння було мінімальним, він почав активно комунікувати з працівниками, проводячи майже цілий день у Zoom. Його метою було відтворити стільки ж точок контакту з людьми, як в офісі.  

45% респондентів сказали, що за час карантину вони відвідували більше нарад, аніж до пандемії. А 40% людей говорять про втому від Zoom

  Але цей підхід не спрацював. Працівникам не подобалась постійна онлайн-присутність керівника, і він сам скоро відчув, що вигорає. Зрештою, він надав людям більше свободи, і тоді почалося неочікуване. Проєкти завершувалися достроково, працівники самі просили про нові завдання, а продуктивність зросла. Опитування, проведене серед працівників Chegg, показало, що у 86% з них продуктивність або залишилась такою самою, або підвищилась. Нещодавно компанія успішно завершила за 15 днів проєкт, на який раніше знадобився б місяць. Чимало організацій почали розуміти, що деякі процеси, які вони завжди вважали нормальними, насправді забирають зайвий час. Задовгі наради, постійне оновлення робочих статусів і багато іншого, можливо, скоро відійде у минуле. Важливо розуміти, що зростання продуктивності має й зворотний бік. Дослідження Twingate  виявило, що віддалена робота може сильно порушити баланс між роботою та відпочинком. 45% респондентів сказали, що за час карантину вони відвідували більше нарад, аніж до пандемії. Лише 21% опитаних стверджують, що нарад стало менше. А 40% людей говорять про втому від Zoom. Дедалі більше керівників хвилюються через вигорання, яке незабаром може стати серйозною проблемою й нівелювати попереднє зростання продуктивності.  

Задовгі наради, постійне оновлення робочих статусів і багато іншого, можливо, скоро відійде у минуле

  Нові аспекти продуктивності Втім, існує й привід для оптимізму. Деякі дослідження виявляють, що люди починають самі балансувати своє життя й по-новому визначають для себе поняття продуктивності. Наприклад, YouGov та Evernote опитали американців про те, як карантинні обмеження вплинули на їхню роботу та які довгострокові наслідки це матиме. 48% респондентів сказали, що під час пандемії знизили швидкість життя (серед жінок – 53%, серед чоловіків – 44%). 27% опитаних збираються після пандемії наповнювати свої дні меншою кількістю справ, ніж раніше. І лише 17% – більшою. Визначення продуктивності для багатьох людей поступово змінюється, оскільки вони проводять набагато більше часу вдома. Скажімо, 40% відзначили, що стали продуктивнішими у проєктах покращення власної оселі, 39% – у приготуванні їжі, 29% - у заняттях спортом. А 51% американців стверджують, що під час карантину почали отримувати нову навичку. Усе це для них теж є продуктивністю, хоча й не стосується напряму роботи. І люди, й бізнеси розуміють, що нинішня ситуація може затриматися надовго. Тому дуже важливо думати не тільки про те, що робити сьогодні, але й що буде завтра. І відрізняти короткострокову активність від справжньої продуктивності. За матеріалами thehustle.co, nytimes.com, evernote.com

kmbs live
01.11.2024 at 18:30
Новий подкаст: "Організаційне здоров’я: кейс Сільпо" ...
22.10.2024 at 16:00
Новий подкаст: "Продажі: управління очікуваннями клієнта" ...
09.10.2024 at 18:00
Новий подкаст: "Інноваційні продукти: 6 питань для створення нових рішень" ...
04.10.2024 at 18:00
Новий подкаст: "Аналітика в бізнесі: типи, моделі, рішення" ...
05.09.2024 at 18:00
Новий подкаст: "Менеджмент: стилі управління" ...
19.08.2024 at 16:40
Новий подкаст: "Продажі: стратегічні зміни, кейс Balbek Bureau" ...
31.07.2024 at 14:00
Human capital: finding and developing a team ...
23.07.2024 at 12:00
Economic engineering as a driver of economic growth ...