A school for leaders who want change

Learn first

KMBS latest news in real time

For the latest KMBS events and news, visit KMBS Live at the top right corner of the screen

Open kmbs live
Home
/
Programs
/
Executive Development Programs
/
Operational excellence
/
ОРЕХ. Операційна досконалість
dates of programs start
27/5/2021
формат
4 модулі по 2 дні
4 модулі по 2 дні
cost
140000 uah
ОРЕХ. Операційна досконалість
Як вдосконалити операційні процеси виробництва так, щоб тими самим ресурсами забезпечувати значно більше замовлень і клієнтів? Від діагностики хронічних хвороб до запровадження механізму постійного вдосконалення операційних процесів.
Аудиторія програми -
Власники та СЕО, які прагнуть звільнитися від постійного вирішення операційних задач, і разом з тим зрозуміти, що можна суттєво покращити і в який спосіб це зробити.
Директори з виробництва та СОО, які прагнуть менше пожеж і більше контролю та передбачуваності в операційних процесах
Управлінці, які хочуть розібратися, як тою самою кількістю ресурсів забезпечити своєчасне виконання більшої кількості замовлень
Керівники, які шукають інші шляхи конкурування на ринку, не за рахунок зниження ціни
Учасники після програми можуть:
Отримати чітке розуміння, чому “хронічні хвороби” операційних процесів ведуть до передчасного, або “невлучного” інвестування, та залишають тільки один вибір конкуренції -- зниження ціни, збільшення відтермінування та інші шляхи, що ведуть у свою чергу до збільшення фінансових ризиків
Побачити, наскільки більш потужними є результати, коли ми розглядаємо бізнес і виробництво як цілісну систему, ніж коли ми впроваджуємо локальні покращення.
Домовитися всім в команді, що несвоєчасне виконання замовлень, постійна зміна пріоритетів, нестабільність операційного плану, високий рівень термінової та/або понаднормової роботи -- це наслідки хронічної хвороби операційних процесів, яка витікає з хімічної реакції локальної ефективності та невизначеності (мінливості) як всередині операційних процесів, так і з боку клієнтів.
Розібратися, як тією ж самою кількістю людей та обладнання вдосконалити операційний потік, щоб він забезпечував значно більше замовлень/клієнтів/термінових випадків (від +30% до існуючого рівня, а значить від -30% в постійних витратах на одиницю продукції в собівартості).
Дивитись на операційну ефективність не як на Cost cutting. Розуміння того, що найнижча собівартість - це наслідок постійних покращень операційних процесів.
Бути впевненим, що команда має план комунікації змін і домовленості з усіма залученими в зміни менеджерами та співробітниками.
OpEx. Operational Excellence - new kmbs program.

About the idea of a new program on operational excellence and for whom it is created in a video-interview with the author of the program Andriy Kolotov.

The structure of the program
Модуль 1

  • Роль операційних процесів в компанії в цілому, з точки зору власника, СЕО, операційного директора/менеджера
  • Маркетинг та продажі. Яким чином постійне зменшення часу виробництва (без інвестицій в нове обладнання та людей) та систематичне поліпшення своєчасності виконання замовлень можуть бути використаними для суттєвого поліпшення пропозиції цінності
  • Скорочення виробничого циклу, своєчасності виконання замовлень в повному обсязі
  • Базові концепти для покращення швидкості операційного потоку -- від перших кроків впровадження змін до фокусування на локальних  покращеннях, які мають найвищий пріоритет.
  • Теорія обмежень в різних конфігураціях операційних потоків (V, А, T, I) 
  • Самодіагностування операційних процесів своєї компанії. Запровадження змін у компанії

Модуль 2

  • “Дерево Стратегії і Тактики” ТОС для перевірки та комунікації змін всередині компанії від власника/СЕО до майстра дільниці/операційного центру 
  • Першочергові зміни в операційних процесах .
  • Правила, політики та процедури, які спричиняють надлишкову кількість роботи  в операційних процесах та до втрати потужності внаслідок відсутності роботи на операційних центрах
  • Комунікація із співробітниками, залученими до процесу трансформації   
  • Впровадження процесу безперервних покращень. Приклад української компанії
  • Самодіагностика власних операційних процесів шляхом побудови та перевірки причинно-наслідкових зв'язків (“зачаровані кола”), які хронічно існують в операційних процесах. 

Модуль 3

  • Матриця змін. Перші зміни в операційних процесах компанії учасників
  • Буфери часу для операційних процесів під замовлення та буфери готової продукції для операційних процесів, що працюють на склад
  • «Кольорова» статистика для пріоритизації локальних покращень 
  •  Критичні види сировини

Модуль 4

  • Ресурси з обмеженою потужністю (РОП) 
  • Впровадження системи безперервного покращення виробництва (POOGI)
  • Механіки впровадження на власному виробництві різних технологій покращення потоку - TOC, LEAN та 6Sigma 
  • Фінальний проєкт – результати впровадження змін в операційних процесах власних компаній.

Faculty
Andrii Kolotov more details
Adjunct professor
Julia Plieva more details
Adjunct professor
Oleksandr Suvorov more details
Vadim Prosyanikov more details
Volodymyr Petrina more details
Anatoliy Boychenko more details
Що потрібно для вступу?
1.
Аплікаційна форма
Заповнити аплікаційну форму на сайті
2.
Співбесіда
Поспілкуватися з менеджером програми
3.
Відбір
Пройти відбір, написавши есей та знайшовши рекомендацію від випускника
cost
140000 uah
Apply for the program
For more information about the program, please contact
Illia lapko
EDP program manager
kmbs live
23.04.2021 in 08:00
Вже 15-16 травня відбудеться UKRAINIAN DIGITAL FORUM 2021 — найбільша маркетингова онлайн-конференці ...
22.04.2021 in 13:56
На програмі «СЕО Development Program» Сергій Ноздрачов викладає курс «Performance management». Perf ...
22.04.2021 in 12:26
Регулярність зворотного зв'язку є рисою ідеального керівника для 65% усіх категорій фахівців в Украї ...
21.04.2021 in 15:40
Як тільки ми розуміємо систему як те, з чим працюють управлінці, ми отримуємо спроможність цим управ ...
21.04.2021 in 11:52
? Від здатності людей у компанії трансформувати власне мислення та швидко розвивати нові навички зал ...
21.04.2021 in 09:54
▪Чи розуміють наші співробітники свою зону відповідальності та вклад у місію компанії? ▪Яку поведінк ...
21.04.2021 in 06:00
Tatiana Grinuova, Олексій Басан, Diana Popova, Arsen Zhumadilov, Владислав Грезєв та Oksana Bolyuk с ...
20.04.2021 in 15:00
Лекція Наталії Лигачової «Еволюція медіаспільноти незалежної України». Це четверта серія відеолект ...