МОДУЛЬ 4
Внутрішні комунікації як система та бізнес-процес: цілі, цінність для бізнес-результату, можливості, обмеження.
- Ключові функції, залучені до створення та підтримки системи внутрішніх комунікацій у бізнесі.
- Місія, цінності та корпоративна культура як підґрунття, вектор і рамки корпоративної культури, комунікацій і поведінки працівників компанії.
- Роль працівників у формуванні та руйнуванні бренду компанії.
- Як цінності визначають ефективність "мови" та форматів внутрішніх комунікації?
- Корпоративна культура як "дзеркало" реальних цінностей власників і керівництва компанії: як вони впливають одне на одного.
- Види корпоративних культур з огляду на ключові цінності та підходи до внутрішніх комунікацій.
- Трансформації корпоративної культури – з чого почати та що досліджувати?
- Специфіка cистеми внутрішніх комунікацій у кожному з видів корпоративних культур.
- Ефективність різноманітних каналів і форматів внутрішніх комунікацій залежно від корпоративної культури компанії.
- Залежність успіху трансформаціі від злагоджених внутрішніх комунікацій і корпоративної культури в бізнесі.
Формати транслювання місії цінностей, завдань та здобутків від власника і керівництва до працівників: канали та інструменти, з яких складається система внутрішніх комунікацій.
- Зв’язок комунікаційних і бізнес-завдань.
- Роль керівника в ефективній трансляції (донесенні) бізнес-завдань до працівників.
Основа для створення бренду роботодавця та роль внутрішніх комунікацій для впровадження змін у бізнесі
- Роль і місце бренду роботодавця в репутаційному профілі бізнесу та його складові.
- Корпоративна культура та бренд роботодавця: оптимальні та небажані комбінації.
Роль керівника в системі внутрішніх комунікацій бізнесу (відмінності залежно від того, чи є керівник також і власником бізнесу).
- Що таке репутація бізнесу? Чому вона починається з власника, топменеджменту і як визначає ефективність внутрішніх комунікацій?
Специфіка комунікації непопулярних заходів: скорочення чисельності персоналу, погіршення ринкової ситуації.
- Розповсюджені помилки у внутрішніх комунікаціях під час впровадження змін.
- Чутки в процесі корпоративних трансформацій. Що з ними робити?
- Роль керівника та власника бізнесу в комунікаціях трансформаційних процесів працівникам.
- Як правильно залучати працівників у процес змін і що робити, якщо залученість низька?